چاپ شیشه لاک + 2 دلیل برتری چاپ نسبت به لیبل

چاپ شیشه لاک + 2 دلیل برتری چاپ نسبت به لیبل

چاپ شیشه لاک + 2 دلیل برتری چاپ نسبت به لیبل

چاپ شیشه لاک 

چاپ شیشه لاک را می توان یکی از مهم ترین عوامل در جذابیت و زیبایی این محصول دانست از طریق این فرآیند می توان برند، شماره، بارکد و سایر اطلاعات و مشخصات لازم را روی لاک درج کرد به همین علت چاپ یکی از مراحل مهم در روند تولید این قبیل کالاها خواهد بود. 

ضرورت چاپ شیشه لاک و سایر محصولات آرایشی 

  1. لزوم درج نام و نشان تجاری تولیدکننده  
  2. این اقلام شماره های متفاوتی داشته و لازم است هر شماره به درستی روی آنها درج شود 
  3. ایجاد نما و ظاهری زیباتر برای این محصولات

    چاپ شیشه لاک - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

گاهی برخی تولید کنندگان بنا به دلایلی چسباندن لیبل را به جای چاپ انتخاب می کنند لازم است به ذکر برخی نکات در این زمینه بپردازیم تا هر تولیدکننده ای با آگاهی کامل مناسب ترین روش را انتخاب نموده و بالاترین بازدهی را نیز دریافت کند. 

معایت چسباندن لیبل و مزیت های چاپ شیشه لاک

  • لیبل ها ممکن است در طولانی مدت و یا در جابه جایی هایی که قبل از رسیدن لاک به دست مشتری خواهند داشت کنده شوند طبیعیست که این مورد برای برند تولید کننده نقطه ضعفی محسوب شود زیرا خریداران لاک و محصولات آرایشی عموما باتوجه به نام برند و اصالت آن اقدام به خرید می کنند در شرایطی که لیبل از سطح شیشه لاک جدا شده باشد محصول در دید مشتری غیراصل و بی اصالت جلوه کرده و مشتری از خرید آن امتناع خواهد کرد. 
  • حال با فرض اینکه سلامت محصول حفظ شده و به دست مشتری رسیده باشد پس از گذشت مدتی طبیعتا لیبل کیفیت ابتدائی خود را نخواهد داشت و از سطح شیشه لاک جدا می شود این رویداد سبب فراموشی و از یاد بردن برند خواهد شد و در صورتی که مصرف کننده قصد خرید محصولات دیگر این برند را در سر داشته باشد ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. 

با در نظر قرار دادن مواردی که در بالا ذکر شد توجه به شرایط خاص اجسام شیشه ای می توان یکی از روش های چاپ صنعتی را انتخاب کرده و کیفیت و دوامی بی نظیر را حاصل کرد. شیشه ها نسبت به سایر اجسام از رنگ پذیری کمتری برخوردار هستند همین امر سبب شده است تا چاپ این اجسام جز چاپ های سخت قرار گیرد اما جای هیچ نگرانی نیست با انتخاب یک روش کارآمد و مناسب می توان اطلاعات لازم را روی اقلام شیشه ای درج کرد و خیالی آسوده از بابت کیفیت و دوام آن داشت چاپ شیشه لاک نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

چاپ شیشه لاک - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپوانتخاب روش چاپ شیشه لاک 

چاپ تامپو یکی از روش هایی است که از آن برای چاپ روی بسیاری از اجسام و محصولات استفاده خواهد شد زیرا قابلیت درج اطلاعات روی هر سطحی را خواهد داشت چاپ شیشه لاک نیز فرآیندی است که با استفاده از این روش ممکن خواهد بود و نتیجه ای مطلوب و دقیق را به دنبال خواهد داشت. 

روند و مراحل چاپ شیشه لاک 

دستگاه چاپ تامپو با کمک وسایلی همچون کلیشه، فیکسچر و پدهای سیلیکونی کار می کند. قبل از شروع فرآیند چاپ شیشه لاک باید دقت داشت سطح شیشه فاقد هرگونه چربی باشد زیرا این عامل دقت و کیفیت چاپ را کاهش خواهد داد. 

روند کار با استفاده از دستگاه چاپ تامپو به این شکل است که در ابتدا کلیشه آغشته به رنگ می شوند و سپس پدهای سیلیکونی با قرار گیری روی کلیشه رنگ را برداشته و روی زمینه چاپ انتقال می دهند به این طریق چاپ شیشه لاک صورت خواهد گرفت. 

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی شیشه لاک ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس