چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش:

چاپ روی لوازم تحریر

چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ترغیب یا تشویق کودکان به انجام تکالیف مدرسه و دروس آنها باشد. البته امروزه بسیاری از بزرگسالان نیز علاقه بسیار زیادی به ابزار و لوازم نوشتاری دارند. به گونه ای که طراحی های بسیار جذابی برای این محصولات صورت می گیرد تا برای سنین بالاتر نیز قابل استفاده باشد.

چاپ روی مداد تراشی که در تصویر مشاهده می کنید باهدف شکل گیری نمای بصری زیباتر برای این وسیله صورت گرفته است. امروزه استفاده از گوشی، تبلت و در پی آن حضور یافتن در شبکه های اجتماعی مختلف برای همه سنین امکان پذیر شده است. سرو کار داشتن با ایموجی های مختلف نیز در هنگام نوشتن و یا گفتگو با دیگران به میزان زیادی اتفاق می افتد و افراد از این طریق حال و شرایط روحی و احساسی خود را نیز بیان می کنند.

ایده گرفتن از این شکلک ها در تولید وسایل گوناگونی اتفاق افتاده است. ظاهر بامزه و زیبایی که این ایموجی ها برای مداد تراش ایجاد کرده اند قطعا توجه اشخاص را به خود جلب می کند و آنها را برای خرید  این وسیله ترغیب خواهد کرد.

بهترین روش برای چاپ روی مداد تراش

مهم ترین عاملی که در کیفیت چاپ اثرگذار است جنس زمینه چاپ است. در واقع ابتدایی ترین چیزی که در انتخاب روش چاپ به آن توجه می شود جنس و فرم سطح محصول است. از آنجایی که این محصول جنسی از پلاستیک دارد و دارای سطحی منحنی است ضروری است چاپ روی مداد تراش را با کمک چاپ تامپو به ثمر برسانیم.

روش تامپو قادر است چاپی با وضوح، خوانایی و کیفیتی بسیار بالا بر روی سطوح پلاستیکی ایجاد کند. پس در نتیجه می توان از نتیجه و حاصل این فرآیند اطمینان کامل داشت.

عامل مهم دیگری که در اینجا باید به آن توجه نمود سطح منحنی زمینه چاپ است. روند چاپ تامپو باکمک بالشتک هایی از جنس سیلیکون انجام می شود. این بالشتک ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و به همین دلیل قادرند روی سطوح ناصاف نیز چاپی با کیفیت بسیار بالا ایجاد کنند. این مورد یکی از ویژگی ها و مزایای بسیار مهم چاپ تامپو می باشد.

چاپ روی مداد تراش به شیوه چاپ تامپو

در گام اول باید شکل و طرح ایموجی ها در نرم افزارهای طراحی ترسیم شود. وظیفه این کار بر عهده طراحان صنعتی مشغول به کار در این حوزه می باشد.

پس از پایان یافتن مرحله طراحی باید اقدام به ساخت کلیشه کرد. کلیشه نام وسیله ایست که در چاپ تامپو از آن استفاده خواهد شد و همانند غالبی است که طرح چاپ را در خود جای می دهد.

مرحله بعدی به انتخاب رنگ مناسب اختصاص می یابد. در این قسمت کارشناسان چاپ باتوجه به جنسیت زمینه چاپ رنگی مناسب را برمی گزینند. انتخاب رنگ نامناسب می تواند کیفیت و یا ماندگاری چاپ را به میزان زیادی کاهش دهد.

پس از پشت سرگذاشتن مراحل گفته شده چاپ روی مداد تراش با کمک دستگاه تامپو انجام خواهد گرفت. شیوه کار این دستگاه به این صورت است که در ابتدا رنگ روی کلیشه ریخته خواهد شد سپس با حرکت و قرارگیری بالشتک های سیلیکونی روی کلیشه، رنگ برداشته و پس از آن روی زمینه منحنی قطعه قرار گرفته و طرح را منتقل خواهد کرد و به این صورت طرح مد نظر روی مداد تراش درج خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی مداد تراش و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا  با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی مداد تراش به روش چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ TPR ساخت کشور آلمان می باشد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک ABS بوده و دارای زمینه ای منحنی می باشد.

چاپ روی این قطعه به صورت دو مرحله ای اما همزمان انجام گرفته است.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.