چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام

چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام

چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام

چاپ روی لوازم خانگی

چاپ روی لوازم خانگی امری بسیار ضروری در تولید این محصولات است. برای درک بیشتر این امر همین الان به پیرامون خود نگاهی کوتاه بیندازید. اگر در محیط خانه هستید به اقلامی همچون جاروبرقی، لوازم برقی آشپزخانه مثل آبمیوه گیری، ماکروفر، ماشین لباس شویی و حتی کنترل تلوزیون دقت کنید. اجزا و قطعات هرکدام از این وسایل حاوی اطلاعات یا مشخصاتی هستند که طی فرآیند چاپ روی آنها درج شده است.

اگر در محیط کار نیز هستید بدون شک در نزدیکی شما وسایلی نظیر چای ساز و تلفن وجود خواهد داشت. اعداد، درجات و نوشته های روی این محصولات نیز با بهره بردن از صنعت چاپ روی اجزای آنها نقش بسته است.

پس می توان اینگونه نتیجه گرفت که صنعت چاپ جزیی از زندگی مدرن شده است و آنچنان در روند و کیفیت زندگی ما جای گرفته است که زندگی بدون آن غیرممکن خواهد بود.

صنعت چاپ صنعتی گسترده است و روش های مختلفی دارد. هرکدام از شیوه های چاپ برای چاپ روی سطوحی خاص در نظر گرفته خواهند شد. به عبارتی پس از مشخص شدن هدف چاپ و بررسی ویژگی های زمینه مورد نظر بهترین شیوه برای چاپ در نظر گرفته خواهد شد.

چاپ روی لوازم خانگی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

بهترین روش برای چاپ روی لوازم خانگی

لوازم خانگی معمولا از جنسیت های همچون پلاستیک و فلز تهیه و تولید می شوند. در اکثر موارد نیز چاپ روی این اقلام باید در ابعادی کوچک صورت گیرد. همچنین سطوحی که فرآیند چاپ روی آنها صورت می گیرد در برخی موارد سطوحی ناصاف و دارای انحنا خواهند بود. حال باتوجه به این ویژگی ها و عمر بالای لوازم خانگی الزامی است شیوه ای را برای چاپ در نظر بگیریم که بتواند مارا به مقصودمان برساند. برای این امر بهتر است انتخاب شیوه چاپ روی لوازم خانگی را به افراد کارشناس و مشغول به کار در این حوزه بسپاریم.

چاپ روی لوازم خانگی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

چاپ تامپو و ویژگی های مهم آن

در روش چاپ تامپو به دلیل استفاده از پدهایی از جنس سیلیکون که از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار هستند می توان چاپ روی سطوح برآمده یا فرورفته را با نهایت کیفیت به ثمر رساند. این قابلیت از ویژگی های مهم چاپ تامپو است که نمی توان از آن چشم پوشاند.

عمر بالای لوازم خانگی به گونه ای است که باید دارای چاپی بادوام نیز باشند. چاپ تامپو این شرایط را فراهم نموده است  و قادر خواهد بود چاپی با ماندگاری بالا درج کند.

باتوجه به ابعاد کوچکی که چاپ روی لوازم خانگی دارد باید از روشی استفاه نمود که چاپی با وضوح بالا حتی در ابعادی کوچک را به ثمر رساند. در روش چاپ تامپو این هدف نیز به راحتی محقق خواهد شد.

از دیگر ویژگی های مهمی که می توان از این شیوه یادآور شد قابلیت چاپ روی سطوح مختلف است. به عبارت دیگر این روش شرایطی فراهم کرده است که از طریق آن قادریم روی جنسیت هایی همچون پلاستیک، فلز، سرامیک، چوب و … فرآیند چاپ را به ثمر رسانیم.

چاپ روی لوازم خانگی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

چرا چاپ روی لوازم خانگی ضروری است؟

1_ در واقع چاپ روی لوازم خانگی با اهداف زیادی صورت می گیرد. یکی از مهم ترین این دلایل درج نمودن نام و نشان تجاری شرکت تولیدکننده می باشد. با این کار به محصولات خود اصالت بخشیده و همچنین آنها را از دیگر اقلام مشابه موجود در باز متمایز خواهید کرد.

توجه به نشان تجاری اولین ویژگی است که خریدار به آن توجه خواهد نمود تا تفاوت محصولات اصل از فیک را دریابد.

2_ مورد مهم دیگری که اهمیت چاپ روی لوازم خانگی را یادآور می شود اطلاعاتی است که هر محصول باید به همراه داشته باشد. تصور کنید وسیله ای خریداری کرده اید که چندین دکمه و اهرم دارد اما هیچ راهنما و اطلاعاتی روی آن درج نشده باشد. حتی تصور کردن این شرایط نیز آزاردهنده خواهد بود. سردرگمی و همچنین احساس خطر دو حسی است که در این شرایط بر انسان غالب می شود. پس با وجود این شرایط اگر به دنبال تولید محصولاتی درجه یک و پرفروش هستید باید اهمیت این اقدام را دریافته و در تلاش برای انجام بهترین و ماندگار ترین روش چاپ باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی لوازم خانگی، چاپ روی لوازم تحریر ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس