چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)

چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)

چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)

چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)

چاپ روی لوازم آرایشی به قدری مهم است که تحت هیچ شرایطی نمی توان از اهمیت آن غافل شد. در زمان خرید محصولات آرایشی اولین عامل مهم برند محصولات است. اولین نشانه در این راستا نیز نام و نشان تجاری محصول خواهد بود. پس در درجه اول چاپ روی لوازم آرایشی اقدامی مهم در جهت متمایز کردن محصولات شما از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار خواهد بود.

چاپ نشان تجاری تولیدکننده روی این اقلام باعث اصالت بخشیدن به محصولات شده و گامی بسیار مهم در جهت برندینگ خواهد بود.

کیفیت چاپ روی محصولات آرایشی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چراکه که عموما خریداران در ابتدا نوشته های درج شده روی محصول و کیفیت چاپ آن را بررسی خواهند کرد به همین خاطر می توان این گونه نتیجه گرفت اولین عامل اثرگذار در اصالت کالا و همچنین ایجاد میل خرید در مشتری چاپ روی محصول می باشد.

باتوجه به اینکه اکثر خریداران محصولات آرایشی بانوان هستند نمی توان از اهمیت استفاده از چاپی باکیفیت غافل شد. زمانی که چاپ روی لوازم آرایشی باکیفیت، وضوح و خوانایی مناسبی صورت گیرد سبب جلب اعتماد مشتریان شده و به دنبال آن احتمال فروش بیشتر را نیز بالاتر خواهد برد. بانوان در زمان خرید دقت و حساسیت بالایی دارند. زمانی که محصول خود را با چاپی متناسب و همچنین بسته بندی زیبایی به مشتری ارائه دهید اعتماد و اعتبار خود را افزایش داده و به دنبال آن ارزشی که برای مصرف کننده قائل هستید را یادآور خواهید شد.

چاپ روی لوازم و محصولات آرایشی - چاپ نامیرا

عوامل مهم در چاپ روی لوازم آرایشی

طراحی زیبا

بهتر است طراحی چاپ باتوجه به شکل و فرم محصول مدنظر صورت گیرد. این عامل سبب می شود در پایان محصولی داشته باشیم که از تمام زوایا زیبایی مناسبی را داراست. داشتن خلاقیت در ایجاد ظاهری زیبا از عوامل مهم در فروش بالای محصولات خواهد بود.

انتخاب رنگ مناسب عامل مهم در چاپ روی محصولات آرایشی

رنگ مناسب نیز از عوامل مهمی است که نمی توان از اهمیت آن غافل شد. در روش های مختلف چاپ های صنعتی از رنگ ها و جوهرهای متفاوتی استفاده می شود. در واقع ویژگی های هررنگ با چاپ های متفاوتی سازگاری دارد. زمانی که شیوه چاپ انتخاب شد جوهر مناسب با آن نیز توسط کارشناسان چاپ برگزیده می شود تا در نهایت چاپی با کیفیت بالا داشته باشیم.

در ادامه انتخاب رنگ در روند چاپ روی لوازم آرایشی باید رنگی که بیشترین تناسب و هارمونی با ظاهر محصول دارد را برگزینیم. چرا که قرار گیری متناسب رنگها در کنار یکدیگر جذابیت محصول را دوچندان خواهد کرد. برگزیدن درست رنگها تاثیر زیادی در درخشندگی، شفافیت و دوام چاپ خواهد داشت.

امروزه که هزینه های هنگفتی در جهت تبلیغات انجام می شود طراحی یک بسته بندی زیبا می تواند تاثیر بسیار زیادی در خریداران و مصرف کنندگان این محصول نیز داشته باشد.

چاپ روی لوازم و محصولات آرایشی - چاپ نامیرا

بهترین روش چاپ به منظور چاپ روی محصولات آرایشی

روش های مختلفی وجود دارد که می توان برای چاپ روی لوازم آرایشی از آنها بهره برد. انتخاب این روش ها با در نظر گرفتن شرایط مختلفی صورت می گیرد.

به عنوان مثال می توان از روش هایی همچون چاپ سیلک و چاپ تامپو برای این کار بهره برد. انتخاب شیوه چاپ نیز باتوجه به شکل و ظاهر قطعه مورد نظر صورت می گیرد.

پروسه چاپ روی لوازم آرایشی

برای چاپ روی لوازم آرایشی با استفاده از دستگاه های تامپو یا سیلک اسکرین لازم است در ابتدا طرح مدنظر را در نرم افزارهای طراحی ترسیم کنیم. پس از طراحی و دریافت یک خروجی باکیفیت باید اقدام به تهیه فیلم لیتوگرافی کرد. در واقع فیلم لیتوگرافی ابزاری برای ساخت کلیشه یا شابلون خواهد بود.

در مرحله بعدی شابلون و یا کلیشه بر روی دستگاه چاپ نسب شده و به کمک آن فرآیند چاپ صورت خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی لوازم آرایشی، چاپ روی لوازم تحریر ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس