چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

فنجان و نعلبکی اداری و تبلیغاتی

چاپ روی فنجان و نعلبکی می تواند نشان دهنده ذوق و سلیقه شما برای پذیرایی از میهمانانتان باشد. کسب و کارهای بزرگ با اقداماتی کوچک اما حساب شده می توانند زمینه ساز تحولات بزرگی در حرفه خود باشند. توجه و دقت به جزئیات یکی از این اقدامات مهم خواهد بود.

به طور معمول افراد زمانی که وارد محیطی می شوند که تمامی عناصر و جزئیات نشان دهنده دقت و توجه به ارزش مشتری می باشد مشتاق استفاده از خدمات ایشان خواهند شد. برای رسیدن به این مهم باید قبل از انجام هر کاری برنامه ریزی کرده و در جهت انجام تاثیرگذارترین روش گام برداشت.

ابتداعی ترین عملی که در مواجهه با مشتری انجام می گیرد پذیرایی از ایشان است. نوشیدن نوشیدنی های گرم نیز امری رایج در محیط های کاری محسوب می شود. حال اگر میزبانی از مشتریان در فنجان و نعلبکی هایی که نام و یا نشان تجاری روی آنها درج شده است صورت گیرد بدون شک پذیرایی شما را بسیار شکیل تر خواهد کرد و این امر از چشمان تیزبین مشتریان نیز دور نخواهد ماند.

چاپ روی فنجان و نعلبکی - فنجان و نعلبکی اداری و تبلیغاتی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

انتخاب بهترین شیوه برای چاپ روی فنجان و نعلبکی

فرآیند چاپ روی فنجان و نعلبکی را می توان به شیوه های مختلفی به ثمر رساند. انتخاب بهترین شیوه اقدامی است که کیفیت و ماندگاری چاپ را افزایش خواهد داد. در واقع هر سطحی از ویژگی های خاصی داراست. کارشناسان با در نظر گرفتن این ویژگی ها مناسب ترین روش را انتخاب خواهند کرد تا نتیجه قابل قبولی دریافت شود و چاپ به نحو احسن انجام گیرد.

یکی از روش هایی که می توان برای فنجان و نعلبکی اداری یا تبلیغاتی در نظر گرفت چاپ تامپو است. در ادامه به بررسی ویژگی های فنجان و نعلبکی و همچنین قابلیت های روش چاپ تامپو خواهیم پرداخت.

چاپ روی فنجان و نعلبکی - فنجان و نعلبکی اداری و تبلیغاتی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

فنجان و نعلبکی اداری که در تصویر مشاهده می کنید از جنس چینی می باشد. سطح این اجسام دارای انحنا هستند. چاپ روی اجسام ناصاف از حساسیت بالاتری برخوردار است چراکه رنگ می بایست روی همه قسمت ها بنشیند و چاپی دقیق صورت گیرد. گاهی فنجان و نعبکی های اداری که انتخاب می شود ممکن است از جنس های دیگری همچون بلور و سرامیک نیز باشند. چاپ تامپو در این موارد نیز کاربرد خواهد داشت.

چاپ تامپو شیوه ای از چاپ های صنعتی است که می توان از طریق آن روی اجسام مختلقی فرآیند چاپ را به ثمر رساند. برای چاپ روی فنجان و نعلبکی های سرامیکی و یا جنسیت های دیگر نیز می توان از این روش بهره برد و نتیجه قابل قبولی دریافت نمود.

چاپ روی فنجان و نعلبکی - فنجان و نعلبکی اداری و تبلیغاتی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

قابلیت های مهم و مختلف چاپ تامپو

این قابلیت ها عبارتند از:

1_ امکان چاپ روی زمینه های ناصاف: دستگاه چاپ تامپو با کمک پدهای سیلیکونی کار می کند. این پدها که نام دیگرشان بالشتک است از انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار هستند. انعطاف بالشتک ها سبب می شود طرح و نقش به خوبی روی زمینه های مختلف درج شده و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد.

2_ وضوح بالا و درج جزئیات: باتوجه به اینکه در چاپ روی فنجان و نعلبکی فضایی نسبتا کوچک در اختیار داریم پس وضوح چاپ اهمیت بالایی دارد. در چاپ تامپو فضای کوچک زمینه یا ابعاد چاپ در میزان وضوح نتیجه کار خللی وارد نخواهد کرد و حاصل کار چاپی با خوانایی بالا خواهد بود. این مورد یکی از موارد بسیار مهمی است که در تهیه فنجان و نعلبکی اداری یا تبلیغاتی باید مدنظر داشت.

3_ ماندگار بالای چاپ: فنجان و نعلبکی اداری وسایلی هستند که مصرف نسبتا زیادی دارند و در طی ساعات کاری چندین مرتبه مورد استفاده قرار گرفته و شسته می شوند. فرآیند چاپ روی فنجان و نعلبکی اگر به درستی صورت گرفته باشد و از رنگ مناسبی نیز در این روند استفاده شده باشد ماندگاری و ثبات چاپ بسیار بالا خواهد بود. اما در شرایطی که از رنگ نامناسب یا شیوه ای نادرست استفاده شود در طی زمانی کوتاه و با چند بار استفاده و شست و شو ممکن است رنگ چاپ دچار ریزش شود.

توصیه ما به شما عزیزان این است که این اقدام را با مشورت افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند انجام دهید تا خسارت و هدر رفت هزینه در پی نداشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ فنجان و نعلبکی، چاپ روی لوازم تحریر ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس