چاپ لوگو روی ماسک های 3 بعدی، 3 لایه و…

چاپ لوگو روی ماسک های 3 بعدی، 3 لایه و…

چاپ لوگو روی ماسک های 3 بعدی، 3 لایه و…

چاپ لوگو روی ماسک  

چاپ لوگو روی ماسک امروزه به یکی از اساسی ترین تکنیک ها و راه های تبلیغاتی برای معرفی مشاغل مختلف تبدیل شده است در واقع با شیوع ویروس کرونا علاوه بر سبک زندگی شیوه های تبلیغاتی نیز دچار دگرگونی هایی شدند. با این تحولات ماسک ها جزئی از هدایای تبلیغاتی در راستای بازاریابی مشاغل مختلف شده و برای کسب مشتری از آنها استفاده می شود. 

هر کسب و کار و حرفه ای با چاپ لوگو روی ماسک می تواند خود را به افراد بسیار زیادی معرفی کرده و از این طریق مشتریان زیادی را جلب کند. ماسک ها یکی از ضروری ترین وسایل در هنگام خروج هر فردی از خانه می باشد چراکه ضامن سلامتی او هستند به همین دلیل نمی توان از ضرورت استفاده از آن غافل شد. حال با این شرایط و استفاده مکرر و مرتب انسان ها از ماسک می توان فرصتی را فراهم کرد تا انسان هایی که با نام و نشان شما آشنایی پیدا می کنند را وسعت ببخشید.

چاپ لوگو روی ماسک - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

چاپ لوگو روی ماسک ها به دو دلیل برای همه کسب و کارها مفید و موثر خواهد بود. 

  1. کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده با تهیه این محصول اهمیت به حفظ سلامتی مشتریان را برای آنها یادآور خواهند شد. این اقدام از جانب مشتریان بسیار ارزشمند تلقی شده و می تواند میزان وفاداری آنها به برند شما را افزایش دهد. 
  2. کارفرمایان کسب و کارهای نوپا و تازه تاسیس نیز با چاپ لوگو روی ماسک می توانند زمینه ساز آشنایی افراد زیادی با نام، نشان تجاری و حرفه خود شوند. این اقدام در آشنایی و ماندگاری برند های جدید نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. 

از دیگر نکات بسیار مهم چاپ لوگو روی ماسک می توان به هزینه مناسب این هدیه تبلیغاتی اشاره کرد. به صرفه بودن تهیه ماسک و چاپ روی آن شرایط یک تبلیغات گسترده را مهیا می کند. 

بهترین روش چاپ لوگو روی ماسک 

باتوجه به اینکه لوگو با ابعاد کوچکی روی ماسک درج خواهد شد لازم است چاپ وضوح و خوانایی مناسبی داشته باشد تا اطلاعات درج شده از کیفیت مناسبی برخوردار شوند. با انتخاب یک روش مناسب می توان این شرایط را فراهم نمود. 

برخی لوگوها شامل دو یا چند رنگ می باشند روش چاپ باید به گونه ای باشد که امکان چاپ دو یا چند رنگ نیز در آن فراهم باشد. 

از روش های بسیار کاربردی چاپ لوگو روی ماسک می توان به چاپ تامپو اشاره کرد. این روش امکان چاپ دورنگ روی ماسک را داشته و همچنین وضوح و کیفیت مناسبی را حتی در چاپ هایی با ابعاد کوچک ایجاد می کند.  

برای آشنایی با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

چاپ لوگو روی ماسک - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

چاپ تامپو یکی از روش های چاپ صنعتی است که قابلیت چاپ روی بسیاری سطوح را دارد. با کمک این روش می توان روی انواع ماسک های تنفسی (3لایه، 3بعدی، فیلتردار و…) لوگو و برند خود را با بالاترین کیفیت ممکن درج کنید. 

چاپ نامیرا یکی از مراکزی است که این خدمت را برای شما عزیزان انجام خواهد داد. سفارشات شما عزیزان با بالاترین کیفیت و دقت ممکن، استفاده از مرغوب ترین رنگ های موجود در بازار و تحویل در موعد مقرر به دست شما خوبان خواهد رسید. 

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ لوگو روی ماسک، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس