چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه

درباره این سفارش:

چاپ سیلک روی شیشه عطر

چاپ سیلک روی شیشه عطر تنها باهدف درج برند و یا مشخصات محصول صورت نمی گیرد بلکه همانند پلی عمل می کند که رابطه ای مابین شما و مخاطبان ساخته می شود. امروزه ابتدایی ترین و شاید تاثیرگذارترین گامی که در جهت ارائه محصولات برداشته می شود تلاش برای طراحی و اجرای یک بسته بندی زیبا و شیک است. چاپی زیبا و باکیفیت می تواند تاثیر و عمق ارتباط شما و افراد را دوچندان کند.

اهمیت چاپ در فروش

طراحی یک بسته بندی زیبا و شکیل بدون شک شوق و هیجان اشخاص برای خرید محصول را افزایش خواهد داد. همچنین باعث ماندگاری بیشتر برند شما در خاطر ایشان می شود. نکات بسیار زیادی باید در روند چاپ سیلک روی شیشه عطر به آن توجه نمود. در ادامه به یکایک آنها خواهیم پرداخت.

در چاپ سیلک روی شیشه عطر باید به این نکته توجه نمود که نتیجه نهایی کار دارای شفافیت، وضوح و کیفیتی مناسب باشد. عمده خریداران این محصول قشر متوسط و متوسط رو به بالا خواهند بود. دقت در جزئیات سبب می شود میزان تاثیرگذاری روی این افراد بالاتر رفته و در نتیجه از فروش بالاترین نیز برخوردار شویم چراکه این قشر اهمیت زیادی به المان ها و عناصر زیبایی شناسی خواهند داد.

چاپی که در تصویر می بینید روی شیشه هایی با گنجایش 30 میل صورت گرفته است. شکل ظاهری این شیشه ها استوانه ای و بسیار باریک است. از این رو ضروری است در این فرآیند از شیوه چاپ سیلک استفاده کنیم.

دستگاه گردزن

چاپ سیلک روی شیشه عطر با کمک دستگاه گردزن انجام شده است. چرخشی که این دستگاه در حین پروسه چاپ ایجاد می کند سبب می شود چاپ به صورت یکدست و تمیز روی بدنه منحنی شیشه درج شود.

البته گفتنی است روش چاپ تامپو نیز امکان چاپ روی سطوح منحنی را دارد ولی میزان باریک بودن شیشه ها عامل مهمی بود که باعث شد برای دریافت نتیجه ای بهتر روش چاپ سیلک را برگزینیم.

نکته مهم: عموما پس از چاپ طرح روی شیشه آنها را داخل کوره قرار می دهند. این کار ماندگاری چاپ را به حد زیادی افزایش می دهد.

نقش چاپ روی شیشه عطر در مخاطب

انجام فرآیند چاپ سیلک روی شیشه عطر به شیشه ها جان و روح می بخشد و ظاهر آنها را از یکنواختی خارج می کند.

تصور کنید مشتری پس از خرید، شیشه ای بدون هیچ گونه چاپی در دست داشته باشد این شیشه ها بدون هیچ جان و روحی یقینا تاثیر زیادی در خاطر مشتری نخواهند داشت.

اکنون که شرایطی فراهم شده است که می توان از طریق آن زمینه ساز فروش بالا و اثرگذاری بالاتر شد چرا از این فرصت خوب استفاد نکنیم؟ کدام فروشنده ای به فروش بالا و برندینگ علاقمند نیست؟

رسیدن به این هدف و قدم گذاشتن در این راستا نشدنی نیست تنها لازم است بافکر عمل کرده و اقدامات اولیه را انجام داد.

چاپ روی شیشه عطر شاید ابتدایی ترین گامی است که می توان در این مسیر برداشت. این کار اگر به صورت درست و بااستفاده از روشی صحیح صورت گیرد بدون شک تاثیر خود را خواهد داشت.

کارشناسان ما در چاپ نامیرا بهترین روشی که برای چاپ روی این شیشه عطر در نظر گرفته اند چاپ سیلک است. این شیوه با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های محصول انتخاب شده است چراکه هرمحصولی را نمی توان بااستفاده از یک روش چاپ نمود. پس به این ترتیت چاپ سیلک روی شیشه عطر صورت گرفته است.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ سیلک روی شیشه عطر و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه شابلون و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا  با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی شیشه عطر به روش چاپ سیلک صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ مارابو ساخت کشور آلمان می باشد. در این چاپ رنگ با محلولی مخلوط شده است که میزان ثبات رنگ را افزایش می دهد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس شیشه بوده و دارای زمینه ای منحنی می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه

درباره این سفارش: چاپ سیلک روی شیشه عطر چاپ سیلک روی شیشه عطر تنها باهدف درج برند و یا مشخصات محصول صورت نمی گیرد بلکه همانند پلی عمل می کند که رابطه ای مابین شما و مخاطبان ساخته می شود. ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.