چاپ روی درب رادیاتور خودرو

چاپ روی درب رادیاتور خودرو

درباره این سفارش:

چاپ روی درب رادیاتور و قطعات خودرو

چاپ روی درب رادیاتور یکی از نمونه های بسیار زیاد چاپ روی پلاستیک محسوب می شود. در واقع قطعات بسیار زیادی از خودرو نیازمند انجام فرآیند چاپ هستند. این اقدام به دلایل گوناگون و همچنین به روش های متعددی صورت خواهد گرفت.

از آنجایی که صنعت چاپ نیز یکی از اعضای جدانشدنی زندگی مدرن شده است ضروری است در تولید محصولات مختلف از متریالی استفاده شود که قابلیت چاپ داشته باشد. یکی از متریال های بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف پلاستیک می باشد. استفاده از این جنسیت و چاپ روی آن از مزیت های بسیاری برخوردار است.

قابلیت فرم گیری، هزینه به نسبت کم مواد اولیه، زمینه ای مناسب برای چاپی باکیفیت بالا، مقاوم بودن در برابر فشار و رطوبت از مزیت های مهم پلاستیک است.

باتوجه به اینکه اجسامی با زمینه پلاستیکی سطحی بسیار مناسب برای چاپ هستند می توان بر این باور بود که با چاپی زیبا و باکیفیت امکان تبلیغاتی مناسب برای برندهای مختلف فراهم خواهد شد. چراکه با هرچه بیشتر دیده شدن نام برند و یا خدمات شما توسط مشتری نام و یاد شما در خاطر ایشان ماندگارتر خواهد شد.

لزوم چاپ روی درب رادیاتور خودرو

به طور کلی چاپ روی قطعات خودرو با اهداف مختلفی صورت می گیرد. چاپ روی درب رادیاتور نیز از این قاعده مستثنی نیست.

1_ یکی از اهداف مهم چاپ در این صنعت چاپ لوگو تولیدکننده محصول است.

2_ درج شماره سریال که عموما برای ردیابی صورت می گیرد و از ضروریات شرکت های خودروسازی است از دیگر علل چاپ روی قطعات خودرو به شمار می رود.

3_ درج علائم اختصاری بر روی کلیدها و قطعات مختلف نیز یکی از الزامات فرآیند چاپ روی قطعات خودرو است. ( دلیل اصلی چاپ روی درب رادیاتور این مورد می باشد )

4_ حک کردن مشخصات فنی نیز از دیگر مواردی است که می تواند لزوم به ثمر رساندن این اقدام را یادآور شود.

انتخاب بهترین روش چاپ به منظور چاپ روی درب رادیاتور

باتوجه به اینکه جنس این قطعه از پلاستیک می باشد بدون شک اولین شیوه ای که برای چاپ روی آن در نظر گرفته می شود چاپ تامپو است.

چاپ تامپو شیوه ایست که امکان چاپ روی زمینه های مختلف را فراهم کرده است و از طریق آن می توان روی جنسیت های متفاوتی طرح، نقش و یا اطلاعات لازم را درج نمود. همچنین بهترین روشی که می توان برای چاپ روی قطعات پلاستیکی انتخاب نمود چاپ تامپو بوده و  دلیل آن قابلیت های بسیار بالای این شیوه می باشد. در ادامه به توضیح مختصری در مورد این قابلیت ها خواهیم پرداخت.

انتخاب روش چاپ با در نظر داشتن عوامل متعددی صورت می گیرد. جنس زمینه چاپ، مسطح یا نامسطح بودن قطعه، میزان مقاومت جنس همگی از عوامل مهمی هستند که در انتخاب شیوه چاپ اثرگذارند. لازم به ذکر است که این عمل یعنی انتخاب مناسب ترین شیوه چاپ باید توسط افراد متخصص در زمینه چاپ صورت گیرد. چاپ روی درب رادیاتور نیز این مراحل را طی نموده است و متخصصان ما در چاپخانه نامیرا با در نظر گرفتن تمامی مشخصات و ویژگی های اثرگذار این قطعه شیوه چاپ تامپو را برگزیده اند.

مزیت های مهم چاپ تامپو

یکی از ویژگی های مهمی که این روش داراست قابلیت چاپ روی اجسامی با ابعاد کوچک است. اگر به چاپ روی درب رادیاتور دقت کنید خواهید دید باتوجه به ابعاد کوچکی که دارد از وضوح بالایی برخوردار است. این ویژگی از مزیت های مهم روش تامپو است که نمی توان از اهمیت آن غافل شد.

مزیت بعدی ماندگاری بالای این روش است. اگر محصول شما عمر نسبتا بالایی دارد از طریق چاپ تامپو می توانید چاپی باکیفت مناسب و دوام بالا را روی آن درج نمایید.

دیگر ویژگی مهم این شیوه امکان چاپ روی سطوح ناصاف است. پدهای سیلیکونی که در روند چاپ تامپو استفاده می شوند علاوه بر سطوح صاف امکان چاپ روی سطوح ناصاف را نیز فراهم کرده اند.

علاوه بر چاپ روی درب رادیاتور که در واقع چاپ روی قطعات پلاستیکی نیز محسوب می شود می توان روی قطعاتی با سطوح فلزی نیز فرآیند چاپ را بااستفاده از دستگاه چاپ تامپو به ثمر رسانید.

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی درب رادیاتور خودرو و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا  با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی درب رادیاتور به روش چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ مارابو ساخت کشور آلمان می باشد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک PP می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.