چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ

چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ

چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ

چاپ تامپو روی لیوان فلزی

چاپ روی لیوان فلزی اقدامی است که با مقاصد مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال برخی کسب و کارها اقدام به درج نام و نشان تجاری کسب و کار خود می کنند. این گونه لیوان ها جنبه تبلیغاتی داشته و به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

با چاپ روی لیوان فلزی و اهدای آن به مشتریان در واقع با یک تیر دو نشان زده می شود. مورد اول رفع یکی از نیازهای مشتری خواهد بود چراکه لیوان جز وسایلی است که روزانه چندین مرتبه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مورد دوم و مهم دیگر این است که با اهدای یک وسیله کاربردی شرایطی فراهم کرده اید که به طور دائم و مستمر همراه افراد باشید. ماهیت لیوان و استفاده مداوم آن سبب می شود نشان تجاری شما به دفعات مقابل دیدگان اشخاص قرار گیرد.

دلیل دیگری که ضرورت چاپ روی لیوان را یادآور خواهد شد زیبایی بصری این محصول خواهد بود. تولیدکنندگان با انجام فرآیند چاپ لیوان هایی زیبا و خاص را روانه بازار خواهند کرد.

افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به خرید و استفاده از ماگ دارند. با تولید لیوان هایی با اشکال و طرح های مختلف می توانید زمینه فروش بیشتر محصولات خود را فراهم کنید.

چاپ روی لیوان فلزی - چاپ روی ماگ - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

انواع لیوان های فلزی

لیوان های فلزی در گذشته از جنس هایی مانند روی، برنج و یا مس تهیه می شدند. قیمت بالای این فلزات سبب شد رفته رفته تولید این لیوان ها کاهش یابد. امروزه لیوان های فلزی اغلب از جنس استیل هستند.

لیوان های استیل از استحکام بالایی برخوردار هستند و نسبت به بقیه فلزات حرارت را به میزان کمتری منتقل می کنند.

گاهی سطح این اقلام همراه با روکشی از جنس لعاب، پلاستیک و یا ضد زنگ همراه خواهد بود.

لیوان های فلزی به دلیل طراحی خاص و جنسیت هایی که دارند با نام لیوان های سفری نیز شناخته می شوند.

بدنه مستحکم و مقاوم ماگ های فلزی ویژگی هایی هستند که مناسب بودن این محصول را برای مسافرت یا کوهنوردی اثبات می کنند. این خصوصیت سبب شده است لیوان های فلزی یکی از مرغوب ترین لیوان ها محسوب شوند.

لیوان های فلزی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند همچنین قابلیت چاپ نیز برای یکایک این محصولات امکان پذیر خواهد بود.

مدل های مختلف لیوان های فلزی

لیوان استیل با روکش پلاستیک

لیوان لعاب دار

لیوان استیل درب دار

ماگ های فلزی

لیوان دمنوش فلزی

لیوان دوجداره فلزی

لیوان استیل تاشو

همانطور که دریافتیم این کالا انواع مختلفی دارد و انتخاب برای هر سلیقه ای را ممکن کرده است. چاپ روی لیوان فلزی نیز جذابیت این محصول را دوچندان خواهد کرد.

چاپ روی لیوان فلزی - چاپ روی ماگ - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

چاپ روی لیوان فلزی به روش چاپ تامپو

عواملی که در بالا گفته شد نکات پیش از تولید این محصول است چاپ روی لیوان فلزی نیز از اقدامات پایانی خواهد بود. این فرآیند با هر هدفی که انجام گیرد ضروری است با مناسب ترین روش و سازگارترین جوهر چاپ صورت گیرد.

روش چاپ و رنگ مورد استفاده از عوامل بسیار مهمی هستند که در نتیجه چاپ تاثیر مستقیم خواهند داشت.

دلایل بسیاری باعث شده است که برای انجام این فرآیند روش چاپ تامپو را انتخاب کنیم.

وضوح و خوانایی چاپ یا امکان چاپ روی جنسیت های مختلف و یا قابلیت چاپ روی سطوح ناصاف همگی از ویژگی های مهم روش چاپ تامپو می باشند.

دستگاه چاپ تامپو از طریق پدهایی از جنس سیلیکون کار می کند. این پدها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند که امکان چاپ روی سطوح برآمده، فرورفته و یا منحنی را ایجاد می کنند. با توجه به سطح منحنی جسم بهترین و مناسب ترین روشی که قادر است چاپ روی لیوان فلزی را با نهایت دقت و کیفیت انجام دهد روش چاپ تامپو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی لیوان فلزی، چاپ روی لوازم تحریر ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس