چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش:

چاپ روی پنل اتوی صنعتی

چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت گرفته است پنلیست که روی اتوی صنعتی نصب خواهد شد.

امروزه تولید محصولات برقی و صنعتی در داخل کشور گسترش بسیار زیادی یافته است و اقلام بسیار زیادی با کیفیتی بسیار بالا در حال تولید هستند. هریک از این محصولات برای عرضه به بازار و استفاده مشتریان نیازمند طی کردن مراحل گوناگونی می باشند.

اگر به پیرامون خود نگاهی کوتاه بیندازید خواهید دید تعداد این وسایل کم نیست و این نشان از وابستگی بسیار بالای زندگی مدرن با این محصولات است. تلفن، جاروبرقی، مودم اینترنت، لوازم برقی موجود در آشپزخانه مانند آبمیوه گیری، ماشین لباس شویی و… مثال های اندکی از این مورد هستند.
بیایید این محصولات را در ابعادی بزرگ تر نیز بررسی کنیم. لوازم صنعتی بسیاری توسط تولیدکنندگان داخلی تهیه و تولید می شوند. هر یک از این اقلام در روند تولید خود نیازمند درج اطلاعات و مشخصاتی خاص بسته به کاربردی که دارند خواهند بود. چاپ صنعتی امکان درج این اطلاعات را فراهم کرده است.

در نمونه ای که در تصویر مشاهده می کنید چاپ روی پنل اتوی صنعتی صورت گرفته است. از آنجایی که معمولا این وسایل کلیدهای مختلفی دارند ضروری است کاربرد هر کلید در کنار آن درج شود تا مصرف کننده در هنگام کار بتواند به درستی از وسیله استفاده کند.

چرا چاپ روی قطعات صنعتی ضروری است؟

چاپ روی اتوی صنعتی یا حتی سایر وسایل دیگر به چندین دلیل صورت می گیرد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایل انجام این فرآیند را پیش تر توضیح دادیم. چاپ کاربرد هر کلید دلیلی بسیار مهم برای این اقدام است. این مورد به قدری حائز اهمیت است که به هیچ عنوان نمی توان از اهمیت آن غافل شد.

مورد بعدی درج برند روی محصولات از طریق فرآیند چاپ است. با وجود تولیدکنندگان مختلف الزامی است هر برند با درج نام و نشان تجاری خود روی لوازم تولید شده، کالای خود را از سایر کالاهای مشابه موجود در بازار متمایز کند.

در واقع با انجام این عمل زمینه ای فراهم خواهد شد تا مصرف کنندگان با نشان تجاری ایشان آشنا شده و در صورت رضایت از دیگر محصولات این برند نیز خریداری کنند.

نکات مهم در چاپ روی اتوی صنعتی

همان طور که در تصویر نیز قابل مشاهده است نوشته های درج شده  پنل اتو ابعاد بزرگی ندارند. ظرافت و اندازه این نوشته ها شرایطی را ایجاد می کند که خوانایی و وضوح در چاپ این قطعه امری بسیار حساس تلقی شود. به همین منظور الزامی است روشی را برای چاپ روی اتوی صنعتی برگزینیم که قادر باشد چاپی باکیفیت و وضوحی مناسب برای ما به ثمر برساند.

نکته بسیار مهم دیگر که بعد از روش چاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است رنگی است که در پروسه چاپ استفاده می شود. در واقع برای هر جنسیت رنگی متناسب وجود دارد. باتوجه به جنسیت پلاستیکی این قطعه نیز باید جوهری انتخاب شود که بالاترین ماندگاری را داشته باشد. دوام چاپ روی اتوی صنعتی بسیار مهم است چراکه این کالا عمر بالایی دارد پس عمر چاپ روی آن نیز باید بالا باشد. یکی از راه های رسیدن به این مقصود استفاده از جوهری متناسب با زمینه چاپ می باشد.

انتخاب مناسب ترین روش چاپ و برگزیدن متناسب ترین جوهر به منظور چاپ روی اتوی صنعتی اقدامی است که کارشناسان باتجربه نامیرا با به کار گیری از دانش و تجربه خود انجام داده اند که حاصل آن چاپی باکیفیتی بسیار مطلوب شده است.

دقت در انتخاب روش چاپ و رنگ مناسب همانند سایر مراحلی که در روند تولید یک کالا طی می شود بسیار مهم است چراکه همه این پروسه در کنار هم اعتبار و کیفیت یک برند را مشخص خواهد کرد.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی اتوی صنعتی و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا  با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی پنل اتوی صنعتی به روش چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ مارابو ساخت کشور آلمان می باشد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک PPبوده و دارای زمینه ای صاف می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه

درباره این سفارش: چاپ سیلک روی شیشه عطر چاپ سیلک روی شیشه عطر تنها باهدف درج برند و یا مشخصات محصول صورت نمی گیرد بلکه همانند پلی عمل می کند که رابطه ای مابین شما و مخاطبان ساخته می شود. ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.