چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش:

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده و ظاهری زیبا در آنها ایجاد کرد.

ابتدایی ترین چیزی که در هنگام خرید هرمحصولی به آن توجه می شود نمای آن است. در گام بعدی کیفیت آن مدنظر خریدار قرار می گیرد. این دو گام ساده یکی از اصلی ترین مواردی هستند که تعیین کننده میزان فروش و سود تولیدکنندگان خواهند بود. در واقع تولیدکنندگانی که در مسیر درستی قدم برمی دارند در ابتدا بالاترین کیفیت متریال را برای تولیدات خود انتخاب می کنند و سپس با یک طراحی زیبا و چشم نواز شانس فروش محصولات خود را بالاتر می برند.

چاپ روی درب بطری نیز با همین هدف صورت گرفته است. پیشی گرفتن از رقیبان و به دست آوردن سود بیشتر گاهی با ساده ترین اقدامات صورت خواهد گرفت. بدون شک محصولاتی که طراحی و زیبایی خاص و منحصر به فردی را دارا هستند در کنار محصولات ساده تر شانس بیشتری برای فروش خواهند داشت.

این اقدام یعنی چاپ روی درب بطری با کمک چاپ صنعتی به سادگی امکان پذیر است. چاپ صنعتی خود شامل روش های مختلفی می شود. برای چاپ روی این قطعه نیز می توان از شیوه های متفاوتی استفاده نمود.

کارشناسان ما در مجموعه نامیرا روش چاپ تامپو را برای چاپ روی درب بطری انتخاب نموده اند. دلایل و عوامل اثرگذار برای این انتخاب را در ادامه توضیح خواهیم داد.

چرا چاپ تامپو؟

درب بطری همانند همه قطعاتی که فرآیند چاپ را پشت سرمی گذرانند ویژگی های خاص خود را دارد. هر کدام از این ویژگی ها در انتخاب مناسب ترین روش چاپ موثر خواهد بود. عواملی مانند: جنس قطعه، ابعاد قطعه، صاف یا ناصاف بودن زمینه چاپ و… .

جنس قطعه

باتوجه به اینکه جنس قطعه مدنظر از پلاستیک است باید روشی را برای چاپ روی درب بطری انتخاب نمود که قابلیت چاپ روی این جنسیت را داشته باشد. چاپ تامپو یکی از شیوه هایی است که می توان از طریق آن روی بسیاری از جنسیت ها فرآیند چاپ را با بالاترین کیفیت ممکن به ثمر رسانید.

ابعاد قطعه

طبیعیست که چاپ روی قطعاتی با ابعاد کوچک و حتی چاپ هایی کوچک در زمینه هایی با ابعاد بزرگ نیازمند ظرافت و وضوحی مناسب باشد. در واقع باید توجه داشت خوانایی، شفافیت و دقت چاپ بسیار دقیق و ظریف حاصل شود چراکه در غیر این صورت نتیجه ممکن را دریافت نکرده و تنها اتفاقی که روی می دهد هدر رفت انرژی و هزینه خواهد بود.

معمولا برای چاپ روی قطعات کوچک و ریز از روش چاپ تامپو استفاده می شود. وضوح و دقت این روش بسیار بالاست و می توان گفت این روش  به دلیل قابلیت ها و ویژگی های خاصی که دارد مناسب ترین و بهترین روش برای چاپ هایی با ابعاد ریز خواهد بود.

صاف یا ناصاف بودن زمینه چاپ

حتما اجسامی با زمینه های ناصاف دیده اید که روی بدنه آنها نوشته یا طرحی خاص درج شده است. چاپ روی این اجسام دارای حساسیتی خاص خواهد بود چرا که این پروسه باید به گونه ای پشت سر گذاشته شود که طرح به خوبی روی زمینه ناصاف آن نشسته و دارای کچلی یا ریزش رنگ نشود. در روش چاپ تامپو  از پدهایی از جنس سیلیکون استفاده می شود که از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و همین ویژگی سبب می شود بتوان روی سطوح برجسته یا حتی فرورفته نیز چاپی با کیفیت بالانیز انجام داد. البته در چاپ روی درب بطری این مورد مدنظر قرار نمی گیرد چراکه زمینه این قطعه صاف و یکدست می باشد ولی قطعاتی مشابه وجود دارد که این مورد در آنها بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی درب بطری و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا  با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی درب بطری به روش چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ مارابو ساخت کشور آلمان می باشد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک ABS بوده و دارای زمینه ای صاف می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه

درباره این سفارش: چاپ سیلک روی شیشه عطر چاپ سیلک روی شیشه عطر تنها باهدف درج برند و یا مشخصات محصول صورت نمی گیرد بلکه همانند پلی عمل می کند که رابطه ای مابین شما و مخاطبان ساخته می شود. ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.