چاپ روی برس

چاپ روی برس

درباره این سفارش:

چاپ روی برس

چاپ روی برس، دلایل انجام آن و بررسی شیوه این اقدام مبحثی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

اغلب اقلام و وسایل پس از تولید و در حالت اولیه جذابیتی ندارند. تولیدکنندگان باتوجه به کاربرد و نحوه استفاده از این محصولات اقداماتی را روی آنها پیاده می کنند. در میان همه این عملیات از چاپ می توان به عنوان یکی از اصلی ترین آنها نام برد چراکه موجب زیباتر و شکیل تر شدن اقلام خواهد شد. بدون شک محصولاتی که دارای زیبایی بصری مناسبی نباشند از فروش بالا نیز برخوردار نخواهند بود. پس با زیباسازی محصولات خود می توانید شانس فروش بیشتر آنها را فراهم کنید.

هدف از چاپ روی برس چیست؟

اولین دلیل از انجام این فرآیند ایجاد ظاهری زیبا برای محصول است که پیش تر به بررسی و توضیح مختصری در مورد آن انجام داده ایم.

مورد دوم که به اندازه مورد اول از اهمیت بالایی برخوردار است درج لوگو و نشان تجاری تولید کننده است.

چاپ لوگو روی محصولاتی نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی الزامیست زیرا این دسته از محصولات شامل برندهای بسیار زیادی است که هرکدام از آنها کیفیت و ارزش متفاوتی دارند. یکی از کارهایی که می تواند هریک از این اقلام را از یکدیگر متمایز نماید چاپ روی آنهاست. از این طریق می توان متوجه اصالت هر وسیله شده و محصولات تولیدکننده محبوب خود را برگزید.

روش های مختلف چاپ روی برس

این فرآیند با روش های متفاوتی امکان پذیر است. یکی از روش هایی که حاصل آن در تصویر نیز قابل مشاهده است روش چاپ تامپو می باشد. روش های دیگری مانند چاپ ترانسفر نیز امکان چاپ روی برس را فراهم می کند اما برس هایی که در این روش روی آنها عملیات چاپ انجام می گیرد دارای ویژگی هایی خاص هستند.

تشخیص و انتخاب بهترین روش چاپ که بیشترین سازگاری و مطابقت با محصولات یا قطعات شما را داشته باشد توسط کارشناسان و متخصصان مشغول به کار در چاپخانه نامیرا صورت خواهد گرفت.

چگونگی انجام چاپ تامپو

1_ در این روند ابتدا باید طرح مدنظر توسط طراحان صنعتی طراحی شود.

2_ مرحله بعدی به ساخت وسایل مورد نیاز در روند چاپ اختصاص دارد. یکی از این وسایل کلیشه می باشد که بااستفاده از طرح ترسیم شده در مرحله قبلی ساخته خواهد شد. دیگر ابزاری که مورد نیاز خواهد بود فیکسچر است. این قطعه باعث می شود برس در حین انجام فرآیند چاپ ثابت مانده و به این طریق چاپ روی مناسب ترین محل خود درج شود.

3_ در این مرحله رنگ مناسب چاپ انتخاب می شود. این عمل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که در صورت استفاده از رنگ های نامناسب کیفیت، ماندگاری و ثبات چاپ کاهش خواهد یافت.

4_ از اینجا به بعد کار توسط دستگاه چاپ تامپو انجام می گیرد. چراکه اکنون تمامی اقدامات پیش از چاپ صورت گرفته و تجهیزات لازم فراهم شده است.

دستگاه چاپ تامپو باکمک پدهایی از جنس سیلیکون کار می کند. روند کار این دستگاه به این شکل است که در ابتدا رنگ روی سطح کلیشه ریخته می شود و سپس پدهای سیلیکونی با قرار گیری روی کلیشه آغشته به رنگ و حرکت و جاگرفتن روی زمینه چاپ فرآیند چاپ روی برس را به ثمر خواهند رساند.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی برس و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا  با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی برس به روش چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ TPR ساخت کشور آلمان می باشد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک ABS می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.