چاپ روی لوازم تحریر + 2 دلیل انجام این فرآیند

چاپ روی لوازم تحریر + 2 دلیل انجام این فرآیند

چاپ روی لوازم تحریر + 2 دلیل انجام این فرآیند

چاپ روی لوازم تحریر

چاپ روی لوازم تحریر فرآیندی مهم در روند تولید این محصولات است.

اقلام گوناگونی هستند که جز زیر شاخه های لوازم تحریر قرار می گیرند. هرکدام از این وسایل کاربرد و استفاده ای خاص دارند از این رو چاپ روی آنها می تواند به دو دلیل صورت گیرد.

چاپ روی لوازم تحریر - چاپ نامیرا

2 ضرورت چاپ روی لوازم تحریر

1_ یکی از علل این اقدام درج اطلاعات و یا مشخصاتی است که در زمان استفاده مورد نیاز است. به عنوان مثال چاپ روی خط کش، گونیا و یا نقاله با هدف حک کردن اعداد و مشخصاتی صورت می گیرد که وجود آنها حین کار با این ابزارها ضروری است.

2_ مورد دیگری که می تواند لزوم چاپ روی لوازم تحریر را یادآور شود تبلیغات است. گاهی چاپ روی لوازم مختلف می تواند نوعی تبلیغات برای برند تولیدکننده و یا کسب و کارهای مختلف باشد. چاپ روی خودکار، روان نویس، چاپ روی دفترچه یادداشت و یا پوشه های دکمه دار در این شاخه قرار خواهند گرفت.

هدایای تبلیغاتی امروزه نقش بسیار مهمی در رونق بخشیدن به مشاغل گوناگون ایفا می کنند. برای انتخاب یک هدیه مناسب بهتر است محصولی را مدنظر قرار داد که بیشترین کاربرد را داشته باشد. باتوجه به اینکه هر انسانی با هر حرفه و شخصیتی نیازمند نوشت ابزاری همچون خودکار و روان نویس برای نگارش است می توان نتیجه گرفت این ابزار گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما باشد.

چاپ روی لوازم تحریر - چاپ نامیرا

مناسب ترین روش برای چاپ روی لوازم تحریر

معمولا روش چاپ باتوجه به محصول مورد نظر انتخاب خواهد شد. به عنوان مثال بهترین گزینه برای چاپ روی خودکار، خط کش و روان نویس چاپ تامپو خواهد بود چراکه این روش قابلیت چاپ روی سطوح مختلف را دارد و می تواند روی زمینه های صاف و یا برجسته اطلاعات لازم را درج کند.

از طریق چاپ تامپو می توان چاپی بادقت و ماندگار را حاصل کرد. چاپ روی لوازم تحریر به دقت و حساسیت زیادی نیازمند است به عنوان مثال وسیله ای چون خط کش و گونیا که ابزارهایی برای اندازه گیری هستند در صورت داشتن چاپی نامناسب و یا بی دوام بدون شک کارآیی چندانی نخواهند داشت و در این شرایط این محصول چه جنبه تبلغاتی داشته باشد چه نداشته باشد تنها موجب صرف هزینه اضافی و بدون بازدهی شده است.

چاپ روی لوازم تحریر - چاپ نامیرا

مراحل چاپ تامپو به منظور چاپ روی لوازم تحریر

در صورتی که قصد داشته باشیم محصولات را به روش چاپ تامپو انجام دهیم ( که این کار با در نظر گرفتن شرایط و جنسیت محصول صورت می گیرد) مراحل کار به شرح زیر خواهد بود.

1_ در ابتدا باید طرحی که قصد چاپ آن را داریم ترسیم کنیم. این مرحله توسط افراد متخصص در این زمینه و در نرم افزارهای مرتبط انجام می شود. دقت طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در نتیجه کار تاثیر مستقیم دارد.

2_ در مرحله بعدی با توجه به طرحی که ترسیم شده است اقدام به ساخت کلیشه می کنیم. کلیشه وسیله ایست که همانند شابلونی طرح چاپ را در بردارد.

3_ سپس باتوجه به جنس محصول و مشخصات آن رنگی مناسب را انتخاب می کنیم. انتخاب رنگ نیز از مراحل مهم در روند چاپ روی لوازم تحریر است زیرا در صورت استفاده از رنگ نامناسب امکان کاهش ماندگاری وجود خواهد داشت.

4_ این مرحله با دستگاه چاپ تامپو انجام می شود و به این ترتیب اطلاعات و مشخصات مورد نظر روی محصول انتقال یافته و چاپ روی لوازم تحریر به اتمام می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی لوازم تحریر ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس