چاپ روی گلدان + 2 هدف انجام این فرآیند

چاپ روی گلدان + 2 هدف انجام این فرآیند

چاپ روی گلدان + 2 هدف انجام این فرآیند

چاپ تامپو روی گلدان

چاپ روی گلدان اقدامی است که با اهداف مختلف و توسط کسب و کارها یا افراد گوناگون صورت می گیرد در این مطلب قصد داریم اهداف و نحوه انجام این کار را مورد بررسی قرار دهیم.

هر کسب و کاری برای رونق بخشیدن به شغل خود راه و روش های مختلفی را امتحان می کند. در این شرایط برد با کسی است که ایده هایی جدید ارائه می دهد و از این طریق نظر مخاطب را به خود جلب می کند. چاپ روی گلدان می تواند یکی از روش های موثر در این مسیر باشد.

اقدام چاپ روی گلدان را می توان با دو هدف انجام داد.

مورد اول می تواند در مجموعه های بزرگ، مطب ها، مراکز ورزشی و یا هر مکانی که نیازمند ظاهر و زیبایی بصری مناسبی است کاربرد داشته باشد.

به عنوان مثال فرض کنید در یک مطب دندان پزشکی منتظر رسیدن وقت ویزیت خود هستید. محیطی زیبا، شاد و سرشار از انرژی مثبت یقینا زمان انتظار را برای شما خوشایندتر خواهد کرد. وجود گل و گلدان در این فضا می تواند یکی از عناصر موثر در این راستا باشد. حال اگر چاپ روی گلدان ها صورت گرفته باشد و نام و نشان تجاری نیز روی آنها درج شده باشد شرایطی فراهم خواهد شد تا در ذهن افراد نیز ماندگارتر باشید.

چاپ روی گلدان - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

مورد دیگری که یکی از اهداف مهم چاپ روی گلدان خواهد بود تبلیغات است. اهدای گلدان هایی با گیاهان زیبا به افراد قطعا زمینه ساز تجربه حسی زیبا در قلب آنها می شود و با هر بار نگاه کردن، آبیاری کردن و یا رسیدگی کردن به گلدان کسب و کار شما برای ایشان یادآوری خواهد شد.

عموما افراد زمان دریافت هدیه حسی خوشایند را تجربه می کنند حال اگر این هدیه گزینه ای باشد که خود ایجاد کننده حسی مثبت شود بازدهی تبلیغات شما را نیز دوچندان خواهد کرد. اهدای گلدان یکی از بهترین انتخاب هایی است که مسیر رسیدن به این هدف را برای شما کوتاه تر می کند.

پس با یک اقدام بسیار ساده هدایای تبلیغاتی بسیار زیبایی را به مشتریان اهدا کرده و در قلب ایشان جاویدان خواهید شد.

مناسب ترین گلدان ها برای چاپ

فرآیند چاپ روی گلدان با هر هدفی که صورت گیرد باید به گونه ای پشت سر گذاشته شود که طرح و نقش به خوبی روی آن درج شود. یکی از عوامل بسیار مهم شکل ظاهری گلدان هاست. گلدان هایی که سطوح و فضایی مناسب برای چاپ دارند بهترین گزینه ممکن خواهند بود.

جنس گلدان ها معمولا از سرامیک، پلاستیک و سفال هستند. گلدان های سرامیکی و پلاستیکی بهترین و مناسب ترین انتخابی هستند که برای چاپ روی گلدان می توان در نظر داشت.

چاپ روی گلدان - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

بهترین روش برای چاپ روی گلدان

پلاستیک و سرامیک جز جنسیت هایی هستند که از طریق روش چاپ تامپو به راحتی می توان روی آنها فرآیند چاپ را به ثمر رساند. ماندگاری و دقت این روش بسیار بالاست و همچنین قادر است جزئیات ریز را با خوانایی و وضوح مناسب درج کند به همین جهت برای به چاپ رساندن نام و نشان تجاری بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

مراحل چاپ روی گلدان اگر به روش چاپ تامپو صورت گیرد به شرح زیر است.

ابتدائی ترین مرحله طراحی می باشد. در این قسمت طرحی که قصد چاپ آن را داریم در نرم افزارهای مرتبط ترسیم می شود. سپس با استفاده از همان طرح اقدام به ساخت کلیشه می کنیم.

در مرحله بعدی باید مناسب ترین رنگ برای چاپ را انتخاب کنیم. به عنوان مثال اگر گلدان در نظر گرفته شده از جنس پلاستیک است نباید از رنگ مناسب شیشه استفاده کنیم چرا که استفاده از رنگ نامناسب دقت و کیفیت چاپ را کاهش خواهد داد.

پس از پشت سرگذاشتن مراحل بالا فرآیند چاپ روی گلدان از طریق دستگاه چاپ تامپو صورت می گیرد. دستگاه چاپ تامپو از طریق بالشتک ها یا پدهای سیلیکونی کار می کند. در ابتدا کلیشه آغشته به رنگ می شود و پدهای سیلیکونی رنگ را از روی آن برداشته و روی گلدان ها منتقل می کنند و به این طریق فرآیند چاپ صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی گلدان، چاپ روی لوازم تحریر ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس