چاپ روی خودکار پلاستیکی

چاپ روی خودکار پلاستیکی

چاپ روی خودکار پلاستیکی

خودکار تبلیغاتی

چاپ روی خودکار پلاستیکی یکی از رایج ترین و موثرترین روش های تبلیغاتی است که پیشنهاد می شود هر کسب و کاری فارغ از میزان وسعت حرفه خود یک بار تجربه کند.

خودکار تبلیغاتی از محبوب ترین اقلامی است که جنبه تبلیغاتی داشته و همچنین کاربرد بالایی دارد این محصول یکی از اصلی ترین ابزارهای نوشتاری محسوب می شود کاربرد بالا و استفاده روزمره از این وسیله توسط افرادی با سنین مختلف به قدری حائز اهمیت است که حتی پیشرفت تکنولوژی نیز در میزان کارآیی آن خللی وارد نکرده است.

چاپ روی خودکار پلاستیکی از ارزان ترین نوع تبلیغات است و می توان با صرف هزینه ای کم در وسعتی بزرگ دایره مشتریان خود را به راحتی گسترش دهید بنابراین ضروری است هر کسب و کاری این روش بازاریابی را نیز در مسیر گسترش حرفه خود قرار داده و از تاثیرات شگرف آن برخوردار شود.

اگر شما نیز در حال انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب و تست روش های مختلف بازاریابی با هدف وسعت دادن به دایره مشتریان و کسب سود بیشتر از شغل خود هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید.

خودکار تبلیغاتی از جمله وسایلی است که در اکثر همایش ها و یادبود ها به مخاطبان هدیه داده می شود و حتی دیجیتالی شدن روش های کاری و پیشرفت علم نیز مانع استفاده از این ابزار نشده است بنابراین چاپ روی خودکار پلاستیکی و یا خودکارهایی با جنسیت ها و مدل های دیگر همچنان با قدرت در مسیر تبلیغ حرفه و خدمات شما گام برخواهد داشت.

 

چاپ روی خودکار پلاستیکی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

بدنه خودکاری که در تصویر مشاهده می کنید از جنس پلاستیک پی وی سی ساخته شده و به دلیل کیفیت بالا و ارزان بودن، از این متریال برای ساخت خودکارهای تبلیغاتی استفاده می شود.

در مجموعه چاپ نامیرا روشی که برای چاپ روی خودکار پلاستیکی در نظر گرفته می شود روش چاپ تامپو است. دلایل انتخاب این شیوه را در ادامه باهم بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم و حائز اهمیت در روش چاپ تامپو

چاپ تامپو یکی از چاپ های صنعتی پرکاربرد است و از آن در زمینه های مختلفی می توان بهره برد. قابلیت های مختلفی که این شیوه در اختیار ما قرار می دهد سبب می شود برای انجام فرآیند چاپ روی هر سطح و جنسیتی از این روش استفاده کنیم.

در روند چاپ تامپو از پدهای سیلیکونی قابلی انعطافی استفاده می شود که علاوه بر چاپ روی سطوح صاف توانایی چاپ روی سطوح ناصاف را نیز داراست. باتوجه با بدنه دارای انحنای خودکار می توان این گونه نتیجه گرفت برای چاپ روی خودکار پلاستیکی بهترین روش چاپ تامپو خواهد بود.

انعطاف پذیری ذاتی پدهای سیلیکونی و تماس کامل آن روی انواع سطوح چاپی یکدست و با دقتی بالا را حاصل کار می کند. با در نظر داشتن این نکته که هدف از چاپ روی خودکار تبلیغاتی درج لوگو و اطاعات تماس به منظور ایجاد دسترسی با مخاطب می باشد ضروری است بهترین و ماندگار ترین روش چاپ را انتخاب نمود.

چاپ روی خودکار پلاستیکی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

مزایای چاپ روی خودکار پلاستیکی

ارائه هدیه ای خلاق و هیجان انگیز برای مخاطبان

ارزان و به صرفه بودن برای کسب و کارهای مختلف

ماندگاری بالا و همیشه در دسترس بودن محصول در بین مخاطبان

کاربرد بالای این محصول بین رده های سنی مختلف

تنوع بالا در جنس و رنگ  

اقدام چاپ روی خودکار پلاستیکی یکی از ماندگارترین و موثرترین نوع تبلیغات است که مجموعه، محصولات و یا خدمات شما را به مشتریان معرفی می کند. مقرون به صرفه بودن این فرآیند می تواند برای کسب و کارهای نوپا و کوچک نیز زمینه ای را فراهم کند تا با درج لوگو و معرفی کسب و کار خود افراد را برای استفاده از خدمات خود ترغیب کنند.

تنوع بالا متناسب با همه اهداف و همه سلایق

اگر قصد تهیه خودکارهای تبلیغاتی را دارید مطمئن باشید انتخاب های متنوعی پیش رویتان است و شما می توانید به سلیقه مطلوب خود برسید. علاوه بر تنوع خودکارهایی که در لواز م تحریر وجود دارد در موسسات تبلیغاتی با موارد و تنوع بیشتری برخورد خواهید کرد.

شما عزیزان می توانید هر طرحی را برای چاپ روی خودکار پلاستیکی در نظر داشته باشید اما لازم است بدانید میزان جذابیت بصری این محصول می تواند تعیین کننده میزان رغبت مشتری برای استفاده از خدمات شما باشد.

چاپ روی خودکار برای شما مشتریان و طرفدارانی دائمی می آورد.

با توزیع خودکارهای تبلیغاتی بین مشتریان خود قطعا مخاطبان به راحتی نام برند ومجموعه شما را فراموش نخواهد کرد. در واقع تبلیغ با خودکار یک نوع برگشت سرمایه برای شما خواهد بود زیرا نه تنها هزینه ی چشمگیری جهت تهیه آن صرف نشده بلکه جذب چند برابری مخاطب را برای برند و محصول شما خواهد داشت.

نکاتی که لازم است در چاپ روی خودکار پلاستیکی به آنها توجه نمود:

مرغوبیت جوهر

 اگر درهنگام تهیه خودکار نسبت به کیفیت جوهر آن بی دقت باشید و مخاطب حین استفاده از آن دچار دردسر شود نارضایتی مشتریان را به همراه خواهد داشت و نتیجه مناسبی از تبلیغات خود نخواهید گرفت.

کیفیت چاپ روی خودکار پلاستیکی

توجه داشته باشید اطلاعات درج شده روی خودکار مختصر و مفید باشد زیرا باتوجه به فضای اندک سطح چاپ در صورت چاپ موارد غیرضروری اطلاعات شما ریزتر خواهد شد و توجه زیادی را جلب نخواهد کرد.

جنس بدنه خودکار

حتما از با کیفیت بودن جنس بدنه خودکار مطمئن شوید زیرا به دلیل استفاده مداوم این وسیله باید از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و به راحتی اجزای آن از هم گسسته نشود و در عین حال زیبایی ظاهری نیز داشته باشد.

تمامی نکات ذکر شده در کیفیت چاپ و بازدهی تبلیغات شما اثرگذار خواهد بود پس توصیه می شود در روند چاپ روی خودکار پلاستیکی نکات گفته شده را مدنظر قرار دهید.

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی خودکار پلاستیکی ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس