چاپ روی لوازم ورزشی + بررسی 3 هدف مهم

چاپ روی لوازم ورزشی + بررسی 3 هدف مهم

چاپ روی لوازم ورزشی + بررسی 3 هدف مهم

چاپ روی اقلام ورزشی 

چاپ روی لوازم ورزشی همچون چاپ دیگر اقلام از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مراحل مهم در روند تولید محسوب می شود. 

یکی از اهداف مهم چاپ روی لوازم ورزشی درج مشخصات اصلی آن محصول توسط تولیدکننده می باشد. امروزه در صنعت تولید لوازم ورزشی شاهد برند های متفاوتی هستیم. برند های مختلف با توجه به تولیدات خود درخواست چاپ روی محصولات گوناگون خود را دارند. از جمله سفارشات آنها عبارت است از چاپ نام برند، لوگوی شرکت، وزن وسیله، مشخصات یا اطلاعات لازم و … . 

یکی از برترین روش های چاپ روی لوازم ورزشی چاپ تامپو می باشد. عوامل زیادی در انتخاب این روش موثر واقع می شود یکی از مهمترین دلایل وجود و استفاده از پد های سیلیکونی قابل انعطافی است که می توانند روی تمامی محصولات ورزشی دارای سطوح ناهموار چاپی با دقت و کیفیت بسیار بالا انجام دهند. این پدها از مواد بسیار نرمی تولید شده اند و قابلیت کشسانی و ارتجاعی بالایی دارند این ویژگی باعث شده چاپ به راحتی روی تمام سطوح هندسی، محدب، خمیده و … انجام گیرد. 

چاپ تامپو به دلیل امکانات زیاد و هزینه پایین در بسیاری از موارد چاپ ازجمله چاپ روی لوازم ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش به دلیل استفاده از ماشین آلات نیمه اتوماتیک محدودیت تیراژ وجود نداشته و در تیراژ های پایین نیز قابل استفاده خواهد بود. 

برای چاپ روی لوازم ورزشی نیازمند انتخاب رنگ و جوهری مناسب هستیم. این انتخاب تا حد زیادی به جنس کالا بستگی دارد باید توجه داشت که رنگ انتخاب شده متناسب با جنس کالا باشد تا کیفیت چاپ را ارتقا داده و در دراز مدت دچار افت رنگ و ریزش نشود.

چاپ روی لوازم ورزشی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

3 هدف مهم در چاپ روی لوازم ورزشی  

1_ درج شدن مشخصات مهم محصول و خرید و استفاده آسان آن توسط مصرف کننده 

2_ شرکت ها و تولیدکنندگان می توانند با چاپ لوگو و یا نشان تجاری خود محصول خود را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز کنند و فروش خود را به صورت چشمگیری بالا ببرند. 

3_ در برخی از موارد چاپ روی لوازم ورزشی جنبه زیبایی داشته و این نیز یکی دیگر از عوامل اثرگذار در فروش بالا برای تولیدکنندگان محسوب می شود.

نمونه هایی از چاپ روی لوازم ورزشی

چاپ روی قممقه ورزشی 

امروزه روش های متعددی برای چاپ روی قمقمه های ورزشی وجود دارد اما به دلیل ماندگاری و کیفیت بالا چاپ تامپو را پیشنهاد می دهیم. طرح های چاپ شده روی قمقمه ها می توانند تاثیر بسیار زیادی در فروش این محصول داشته باشند. با استفاده از دستگاه چاپ تامپو و با کمک وسیله ای به نام گردزن به راحتی می توان طرح و نقش مورد نظر را روی سطح استوانه ای این وسیله درج نمود.

چاپ روی دمبل 

درج برند تولیدکننده یکی از مهم ترین علل چاپ روی دمبل ها می باشد و می تواند کمک بسزایی در خرید و مصرف آن به ورزشکاران کند. همچنین درج وزن هر دمبل نیز با کمک فرآیند چاپ میسر خواهد شد. به دلیل سطوح ناهمواری که دمبل ها دارند می توان از چاپ تامپو برای این امر استفاده نمود پدهای سیلیکونی مورد استفاده در این روش تمامی قسمت ها را پوشش می دهند و امکان چاپ روی سطوح نامسطح را فراهم می کنند.

 

چاپ روی لوازم ورزشی - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

 

چاپ روی  توپ های جیم بال

توپ های جیم بال از جنس پلاستیک هستند و در قطرهای 35 تا 85 سانتیمتر تولید می شوند. این محصولات جهت ماساژ و خون رسانی عظلات طراحی شده اند و در مدل های ساده و خاردار موجود می باشند. چاپ روی این توپ ها می تواند شامل درج لوگوی شرکت تولید کننده، طرح جهت زیبایی و یا مشخصات این لوازم باشد. انجام این اقدام باعث ترغیب مصرف کننده و جذب بیشتر مشتری می شود. 

چاپ روی کنز ورزشی  

چاپ روی کنز یکی دیگر از زیر مجموعه های چاپ روی لوازم ورزشی است. این فرآیند به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت بالا در مجموعه چاپ نامیرا انجام می گیرد . 

کنز ورزشی از جنس پلاستیک پلی پروپلین است و به عنوان موانع در تمرینات ورزشی استفاده می شود. 

چاپ روی توپ گلف 

توپ گلف به دلیل فرورفتگی هایی که دارد جز اقلام نامسطح و ناهموار می باشد چاپ روی محصولات این چنینی به راحتی با بهره بردن از روش چاپ تامپو امکان پذیر خواهد بود. امکان چاپ کردن نوشته، لوگو، تصویر و یا هر موضوعی باکیفیتی بالا و بی نظیر و در رنگ های مختلف در این روش فراهم است. جوهرهای چاپ تامپو در برابر ضربه های متعدد بسیار مقاوم خواهند بود و از ماندگاری و دوام مناسبی برخوردارند.

روند چاپ روی لوازم ورزشی 

چاپ روی لوازم ورزشی مانند دیگر اقلام نیازمند طی شدن مراحل خاص خود می باشد . 

گام اول طراحی می باشد. در این مرحله طرح مورد نظر توسط طراحان مسلط به طراحی صنعتی و آگاه به مراحل چاپ ترسیم می شود. 

در قدم بعدی انتخاب رنگ با توجه به محصول تولید شده صورت می گیرد. 

در این قسمت وسایلی مانند کلیشه و فیکسچر که در روند چاپ مورد نیاز هستند ساخته خواهند شد.  

طی کردن مراحل بالا امکانات و لوازم مورد نیاز را فراهم کرده است و می توان چاپ روی لوازم ورزشی را آغاز نمود. این مرحله با کمک دستگاه چاپ تامپو صورت می گیرد.  

پس از طی شدن همه مراحل ذکر شده، مرحله تثبیت نیز پشت سر گذاشته می شود و در نهایت چاپ روی لوازم ورزشی به پایان می رسد . 

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی لوازم ورزشی ، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس