چاپ روی شیشه ادکلن + 2 عامل مهم افزایش دقت چاپ

چاپ روی شیشه ادکلن + 2 عامل مهم افزایش دقت چاپ

چاپ روی شیشه ادکلن + 2 عامل مهم افزایش دقت چاپ

چاپ روی شیشه ادکلن 

چاپ روی شیشه ادکلن با ایجاد جلوه و نمای خاصی که به این محصول می بخشد می تواند تاثیر گذاری روی مخاطب را به میزان زیادی افزایش دهد در نتیجه انجام این فرآیند نقش مهمی در میزان فروش نیز خواهد داشت به همین جهت سطح کیفی آن بسیار حائز اهمیت می باشد. سطح کیفیت چاپ این اقلام به عوامل متفاوتی بستگی دارد دو عامل مهم اثرگذار بر کیفیت چاپ عبارتند از:

  1. روش چاپ
  2. نوع و جنس جوهر چاپ

    چاپ روی شیشه ادکلن - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

بهترین روش به منظور چاپ روی شیشه ادکلن 

روش چاپ روی هر جسمی متفاوت بوده و انتخاب آن وابسته به جنس و فرم قطعه خواهد بود. چاپ تامپو یکی از روش های چاپ صنعتی است که می توان از آن برای چاپ روی شیشه ادکلن و یا اجسام شیشه ای دیگر نیز بهره برد. در این روش علاوه بر سطوح شیشه ای می توان روی بسیاری از سطوح دیگر فرآیند چاپ را با بالاترین کیفیت ممکن به ثمر رساند. 

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

انتخاب رنگ 

با توجه به رنگ پذیری پایین سطوح شیشه ای می توان گفت چاپ روی اجسام شیشه ای یکی از چاپ های سخت محسوب می شود پس باید نکات زیادی را در این راستا مورد توجه قرار داد یکی از مهمترین نکات انتخاب رنگی مناسب برای چاپ خواهد بود. برای محصولاتی مانند عطر و ادکلن که چاپ یکی از مراحل مهم و حیاتی روند آماده سازی آنها برشمرده می شود باید جوهری را انتخاب نمود تا به طور یکدست روی سطح محصول نشسته و ظاهری شفاف و چاپی تمیز را ایجاد نماید. در صورت انتخاب جوهری نامناسب چاپ روی شیشه ادکلن کیفیت و شفافیت لازم را نخواهد داشت و سطح کیفی محصول به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

چاپ روی شیشه ادکلن - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

چاپ روی شیشه ادکلن 

روند کار چاپ با استفاده از دستگاه چاپ تامپو بدین شکل است که برای ثابت نگه داشتن شیشه و جلوگیری از حرکت کردن آن در حین چاپ لازم است از وسیله ای به نام فیکسچر استفاده نمود این قطعه بر روی میز کار قابل نصب است و نقش مهمی در بالا بردن دقت چاپ ایفا می کند زیرا استفاده از آن سبب خواهد شد چاپ روی شیشه ادکلن روی دقیق ترین محل ممکن درج شود و تمامی قطعات چاپی یکدست و مشابه با یکدیگر داشته باشند. در این روش اقلامی همچون کلیشه و پدهای سیلکونی نیز مورد نیاز می باشند.  

کلیشه در واقع نام وسیله ایست که طرح چاپ را در بر دارد. پدهای سیلیکونی نیز همانند واسطه ای خواهند بود که جوهر چاپ را از روی کلیشه برداشته و روی شیشه ادکلن منتقل خواهند کرد و بدین شکل چاپ روی شیشه ادکلن حاصل خواهد شد. 

انتخاب بهترین روش چاپ و استفاده از مناسب ترین رنگ ها سبب می شود چاپ روی شیشه ادکلن باکیفیتی بی نظیر صورت گیرد و در دراز مدت ثبات و ماندگاری خود را حفظ کرده و پوسته پوسته نشود. 

لازمه یک چاپ باکیفیت و انجام اقداماتی همچون انتخاب روش مناسب و استفاده از رنگ سازگار با جسم و انجام فرآیند چاپ نیروی کاری زبردست و باتجربه خواهد بود. چاپ روی شیشه ادکلن و عطر به قدری بااهمیت و حساس است که اساسی ترین نقش را در جذابیت این محصول ایفا می کند. چاپی تمیز، شفاف و بدون خطا همراه با دقتی بالا جلوه ای زیبا را برای محصولاتی همچون عطر و ادکلن ایجاد کرده و هیجانات لازم را در مشتری برمی انگیزد تا برای خرید اقدام کند.  

ثبت سفارش، مشاوره و اطلاع از قیمت ها در چاپ نامیرا

چاپ روی شیشه ادکلن، چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی قطعات پلاستیکی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی اسباب بازی، چاپ طلاکوب، چاپ روی فلزات، چاپ و مراحل آماده سازی هدایای تبلیغاتی مختلف و همچنین چاپ روی بسیاری از محصولات و اشیا دیگر با انواع متریال از خدمات چاپ نامیرا می باشد.

این مجموعه یکی از معتبرترین فعالان مشغول به کار در حوزه چاپ بوده و سابقه ای بیست ساله در این زمینه دارد. در این مرکز چاپ تامپو به صورت تخصصی همراه با بالاترین کیفیت و دقت انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا مشاوره با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. 

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس