چاپ روی ماسک موثرترین روش تبلیغات 1401

چاپ روی ماسک موثرترین روش تبلیغات 1401

چاپ روی ماسک موثرترین روش تبلیغات 1401

ماسک تبلیغاتی

چاپ روی ماسک یکی از موفق ترین روش های تبلیغاتی در شرایط حال حاضر محسوب می شود. شغل هایی که تجربه کسب مشتری از طریق هدایای تبلیغاتی دارند این را می دانند که برای کسب بیشتر مشتری و بازدهی بالاتر باید روش تبلیغشان مطابق با آخرین وضعیت و رویدادهای جامعه صورت گیرد تا نتیجه ای بهتر داشته باشد. چاپ روی ماسک نیز این روزها به دلیل شرایط حاکم بر دنیا از پیشنهادات ویژه برای برندهای خواستار تبلیغی مثمرثمر خواهد بود.

چاپ روی ماسک - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

 

ماسک ها بهترین هدایای تبلیغاتی در شرایط کرونایی

شاید تهیه ماسک های تبلیغاتی حدود دو سال پیش تنها به هدر دادن و دور ریختن سرمایه بود زیرا این محصول استفاده چندانی نداشت اما با شرایطی که هم اکنون در کشور ما و همچنین در سراسر دنیا موجود است چاپ روی ماسک ها بازخورد خوبی خواهد داشت چراکه استفاده از این محصول در شرایط کرونایی حال حاضر از بهترین راه های پیشگیری از ابتلا به این بیماری است. از ماسک برای حفاظت از بدن و جلوگیری از آلودگی ها و پیشگیری از بیماری های مسری استفاده می شود زیرا آنها مسیر ورودی دهان و بینی را به خوبی پوشش داده و از ورود گرد و خاک و ویروس جلوگیری خواهند کرد.

با شیوع کرونا و افزایش مصرف ماسک علاوه بر سبک زندگی ما روش های تبلیغ نیز دچار دگرگونی هایی شده است و چاپ روی ماسک نوعی تبلیغ برای برخی کسب و کارها شد. در واقع ماسک های تبلیغاتی جایگاه بسیاری از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار را از آن خود کردند.

چاپ روی ماسک بازخورد خوبی برای برندها خواهد داشت چراکه استفاده از این محصول جزئی از نیاز های ضروری هر فرد محسوب می شود و این امر راهی را برای تبلیغ شرکت ها و برند ها باز کرده است. همچنین تهیه ماسک های تبلیغاتی با تیراژ بالا با قیمتی مناسب همراه خواهد شد که این امر برای سفارش دهندگان خواستار تبلیغاتی گسترده حائز اهمیت خواهد بود.

چاپ روی ماسک - چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو

مراحل چاپ روی ماسک به روش چاپ تامپو

  • اولین قدم در چاپ روی ماسک به روش چاپ تامپو طراحی است در ابتدا طرحی که قرار است روی ماسک به چاپ برسد در نرم افزارهای طراحی ترسیم می شود.
  • مرحله بعدی به ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر مرتبط خواهد بود.
  • این مرحله به انتخاب رنگ اختصاص دارد و باید رنگی متناسب با جنس پارچه ای ماسک ها برگزیده شود.
  • در مرحله بعد، چاپ روی ماسک با استفاده از دستگاه چاپ تامپو صورت می گیرد به این ترتیب که با کمک گرفتن از پدهای سیلیکونی که واسطه ای بین شابلون و ماسک می باشند رنگ ریخته شده روی شابلون برداشته می شود و روی ماسک قرار می گیرد و در پایان چاپ روی ماسک صورت گرفته و طرح مدنظر درج خواهد شد.
  • پس از پایان مراحل چاپ باید ماسک ها را استلریزه کرد.

4 مزیت مهم چاپ روی ماسک به روش چاپ تامپو

  1. چاپ روی ماسک به روش چاپ تامپو برای تیراژهای بالا مناسب خواهد بود زیرا با صرف هزینه ای کم تبلیغاتی گسترده میسر خواهد شد.
  2. در چاپ روی ماسک که اغلب با چاپ لوگو یا نوشته های ریز همراه است کیفیت چاپ بالا بوده و به خوانایی نوشته های ریز و کوچک نیز لطمه ای وارد نخواهد شد. این مورد یکی از ویژگی های مثبت چاپ تامپو می باشد.
  3. میزان استفاده از ماسک ها در دوران کرونا افزایش یافته است در نتیجه حک کردن لوگو روی ماسک موجب بهتر دیده شدن نام و نشان تجاری شما خواهد شد.
  4. این روزها استفاده از ماسک نیاز اولیه و اساسی هر فرد در هنگام خروج از خانه است. این یعنی نشان تجاری شما در معرض دید افراد زیادی قرار خواهد گرفت و موجب می شود تعداد بالایی از انسان ها با لوگو و نام شما آشنا شوند از این رو چاپ روی ماسک می تواند انتخابی هوشمند در راستای تبلیغاتی گسترده برای کسب و کار شما محسوب شود.

هدایای تبلیغاتی نامیرا

چاپ روی ماسک روشی کاربردی و خاص برای تبلیغات کسب و کار شما خواهد بود و شما عزیزان می توانید با تهیه این محصول زمینه ای فراهم کنید تا خود را به افراد بیشتری معرفی کرده و اشخاص بیشتری را به جمع مشتریان قبلی خود اضافه کنید. در شرایط کنونی این روزها بهترین و موثرترین شیوه تبلیغاتی برای هر برندی که قصد تبلیغ کسب و کار خود را دارد چاپ روی ماسک می باشد زیرا بهترین راه تبلیغ، تبلیغ روی محصولی است که بیشترین کارآیی را دارد. مجموعه چاپ نامیرا سفارشات چاپ شما عزیزان را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن تحویل خواهد داد.

چاپ و آماده سازی هدایای تبلیغاتی و یا انتخاب کالاهای تبلیغاتی متناسب با حوزه فعالیت شما و همچنین میزان هزینه ای که قصد دارید برای این امر صرف کنید نیازمند مشاوره و راهنمایی های لازم توسط افرادیست که در این حرفه فعالیت دارند. مجموعه چاپ نامیرا پذیرای شما عزیزان بوده و برای تحقق خواسته های شما عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در این مجموعه خدماتی مانند:

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد و کیفیتی بالا و بی نظیر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

چاپ نامیرا - مرکز تخصصی چاپ تامپو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


چاپ روی فلز _ چاپ روی فلزات
چاپ روی چوب و ام دی اف
چاپ روی لوازم آرایشی (چاپ روی محصولات آرایشی)
چاپ روی لوازم خانگی + 2 دلیل الزامی بودن این اقدام
چاپ روی لیوان فلزی | چاپ روی ماگ
چاپ روی فنجان و نعلبکی | فنجان و نعلبکی اداری

برچسب ها


آخرین نمونه کار ها


چاپ روی مداد تراش
چاپ روی اتو
چاپ روی درب بطری
چاپ سیلک روی شیشه
چاپ روی درب رادیاتور خودرو
چاپ روی برس