چاپ ماسک انتخاباتی

چاپ ماسک انتخاباتی

درباره این سفارش:

 چاپ ماسک انتخاباتی

یکی از راه و روش های پرکاربرد و در عین حال موثر در روند جذب مخاطب هدایای تبلیغاتی می باشد. با شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری ماسک های انتخاباتی یا تبلیغاتی نیز جزئی از هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند و از این طریق یعنی با درج نام و نشان تجاری و لوگو یا حک کردن جملاتی مشتری پسند می توان تبلیغاتی گسترده را انجام داده و نتیجه مطلوبی نیز دریافت کرد. چاپ ماسک انتخاباتی نیز برای کاندیدهای شرکت کننده می تواند شیوه ای نوین برای تحقق خواسته هایشان محسوب شود.

امروزه به دلیل میزان سرایت بالای ویروس کرونا افراد در تلاشند که سلامت خود را حفظ کرده و از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند یکی از راه هایی که از ابتلا به این بیماری جلوگیری می کند استفاده از ماسک است زیرا ماسک ها مسیر ورودی دهان و بینی را به خوبی پوشش داده و از ورود آلودگی ها جلوگیری می کنند. باتوجه به استفاده بالای این محصول در همه مکان ها می توان چاپ ماسک انتخاباتی را راهی موثر در جهت تبلیغ نامزدهای انتخاباتی دانست.

در حالت عادی در زمان رویارویی با افراد مختلف نگاه انسان ناخودآگاه به سمت چشمان او کشیده خواهد شد اما امروزه ماسک ها مسیر نگاه افراد را به سمت خود کشانده و در نتیجه اولین قسمتی که از سیمای افراد در دید مخاطب به چشم می خورد ماسک ها خواهد بود باتوجه به این مساله می توان گفت هرفردی که ماسک های انتخاباتی را مورد استفاده قرار می دهد می تواند خود به تنهایی تبلیغی موثر برای نامزد انتخاباتی مد نظر خود باشد پس می توان گفت چاپ ماسک انتخاباتی روشی نوین و در عین حال تاثیرگذار و همچنین با بازدهی بالا خواهد بود.

چاپ ماسک انتخاباتی در تیراژ بالا برای تبلیغاتی گسترده و موثر مقرون به صرفه خواهد بود و می توان با هزینه ای نه چندان زیاد تبلیغاتی در تعداد و تیراژی بالا را انجام داد.

چاپ روی ماسک انتخاباتی را می توان روی هر نوع ماسکی انجام داد. ماسک های سه لایه، ماسک  های سه بعدی یا هر نوع ماسک دیگری که قابلیت چاپ را دارا باشد.

چاپ روی ماسک انتخاباتی را می توان با بهره بردن از روش چاپ تامپو انجام داد. این فرآیند در چاپ نامیرا با بالاترین کیفیت ممکن صورت خواهد گرفت چراکه این مرکز از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه محسوب می شود و سابقه ای چندین ساله در این حرفه دارد.

 از دلایلی که می توان برای مفید و موثر بودن روش چاپ تامپو برای چاپ ماسک انتخاباتی ذکر کرد وضوح بالای این روش می باشد. باتوجه به اینکه در چاپ ماسک انتخاباتی جملات و شعارهای تبلیغاتی درج خواهد شد پس کیفیت و خوانایی نوشته ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. چاپ تامپو شرایطی را فراهم کرده است که حتی نوشته های ریز با ابعادی کوچک نیز از خوانایی بالایی برخوردار باشند.

مورد دیگری که می تواند در چاپ ماسک انتخاباتی مفید و موثر باشد هزینه مناسب این اقدام است زیرا غالبا این قبیل سفارشات در تیراژ بالا صورت می گیرند و در نتیجه هزینه مناسبی را در برخواهند داشت.

مراحل چاپ ماسک انتخاباتی

چاپ ماسک انتخاباتی با استفاده از روش چاپ تامپو بدین شکل صورت می گیرد که ابتدا در نرم افزارهای گرافیکی طرح و یا نوشته مد نظر را ترسیم خواهیم کرد. سپس باتوجه به طراحی صورت گرفته باید اقدام به ساخت کلیشه کرد. در مرحله بعد برای چاپ ماسک انتخاباتی باید با درنظر داشتن ویژگی های جنس ماسک رنگی مناسب را انتخاب کرد. انتخاب رنگ در چاپ تامپو از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه باید سازگارترین رنگ با زمینه چاپ که همان ماسک می باشد را استفاده کرد. پس از مهیا شدن لوازم مورد نیاز چاپ تامپو می توان گفت به مراحل پایانی کار نزدیک شده ایم. این مرحله از چاپ تامپو با استفاده از پدهای سیلیکونی انجام می گیرد به این صورت که در ابتدا رنگ روی کلیشه ریخته خواهد شد سپس پدهای سیلیکونی رنگ را از روی آن برداشته و روی ماسک منتقل خواهند کرد به این طریق چاپ ماسک انتخاباتی صورت می گیرد.

همان طور که پیش تر نیز گفته شد هدف از تهیه هدایای تبلیغاتی کسب مشتری و مخاطب بیشتر خواهد بود. ماسک های تبلیغاتی یا ماسک های انتخاباتی نیز انتخابی بسیار هوشمند باتوجه به شرایط حال حاضر دنیا خواهند بود.

تمام مراحل چاپ تامپو روی ماسک انتخاباتی که در چاپ نامیرا صورت گرفته است زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی ماسک انتخاباتی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ های استفاده شده در چاپ ماسک انتخاباتی رنگ PVC ساخت کشور ایران است.

جنس سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از پارچه می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه

درباره این سفارش: چاپ سیلک روی شیشه عطر چاپ سیلک روی شیشه عطر تنها باهدف درج برند و یا مشخصات محصول صورت نمی گیرد بلکه همانند پلی عمل می کند که رابطه ای مابین شما و مخاطبان ساخته می شود. ...

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.