چاپ روی روکش قاب مهتابی

چاپ روی روکش قاب مهتابی

درباره این سفارش:

چاپ روی روکش قاب مهتابی

روکش تزیینی قاب مهتابی قطعه ای پلاستیکی می باشد که این جنسیت را با نام پلاستیک ABS نیز می شناسند. پلاستیک ABS به دلیل خواص متعادل مکانیکی، حرارتی و شیمیایی کاربرد زیادی داشته و در تهیه قطعات و وسایل زیادی از آن می توان بهره برد.

روکش تزیینی قاب مهتابی قطعه ایست که با استفاده از روش چاپ تامپو در چاپ نامیرا مراحل آماده سازی را طی کرده است و آماده مصرف و یا عرضه به بازار فروش شده است.

هدف از چاپ روی روکش قاب مهتابی همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید برای زیباتر کردن نمای ظاهری این محصول بوده و جنبه تزیینی دارد.

در انجام فرآیند چاپ های صنعتی روی قطعات مختلف اولین مرحله انتخاب روش مناسب برای چاپ است. چاپ روی روکش قاب مهتابی را نیز می توان با بهره بردن از چندین روش انجام داد. باتوجه به اینکه این اقدام با استفاده از روش چاپ تامپو در چاپ نامیرا صورت گرفته است به بررسی مراحل این روش خواهیم پرداخت.

پس از برگزیدن روش کار برای چاپ روی روکش قاب مهتابی باید رنگی متناسب با سطح محصول انتخاب کنیم. در این مرحله باتوجه به مشخصات و ویژگی های قطعه مدنظر متناسب ترین رنگ با سطح چاپ را انتخاب کرده تا از بابت ماندگاری و ثبات رنگ پس از چاپ اطمینان خاطر داشته باشیم. برای درک بهتر این مفهموم می توان این گونه گفت که جنسیت های متفاوت نیازمند رنگ و جوهر های چاپ متفاوت هستند. به طور مثال رنگ سازگار با سطح شیشه و رنگ مناسب برای چاپ روی پلاستیک با یکدیگر متفاوت بوده و در صورت انتخاب رنگ نامناسب نتیجه حاصل شده فاقد کیفیت لازم بوده و موجب به هدر رفتن هزینه خواهد شد.

پس از انتخاب رنگ مناسب در مراحل چاپ روی روکش قاب مهتابی اقدام بعدی طراحی می باشد. در این قسمت طرحی که قصد چاپ آن روی سطح کار را داریم در نرم افزار های طراحی ترسیم و اجرا می کنیم. این مرحله نیز از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود چراکه ظرافت و اجرای تمیز کار موجب چاپی زیبا و دقیق خواهد شد.

پس از طراحی نوبت به تهیه لوازم مورد نیاز در حین چاپ است. این لوازم عبارتند از کلیشه، شابلون و فیکسچر. کلیشه با استفاده از طرحی که توسط طراح ترسیم شده است تهیه می شود و مانند قالب یا شابلونی عمل می کند که طرح چاپ را در بردارد. فیکسچر نیز نام وسیله ایست که محل دقیق چاپ را مشخص خواهد کرد تا چاپ در مناسب ترین و دقیق ترین قسمت انجام شود.

مرحله بعدی چاپ روی روکش قاب مهتابی با استفاده از پدهای سیلیکونی انجام می گیرد و به این صورت است که ابتدا رنگ روی سطح کلیشه ریخته خواهد شد سپس پدهای سیلیکونی روی سطح کلیشه قرار می گیرند و رنگ را از روی سطح آن را برداشته و با نشستن روی روکش قاب مهتابی رنگ و طرح مدنظر را منتقل کرده و به این طریق فرآیند چاپ روی روکش قاب مهتابی به روش چاپ تامپو تکمیل می شود.

نکته ای که می توان در این چاپ به آن توجه کرد سطح منحنی روکش قاب مهتابی می باشد. پدهای سیلیکونی به دلیل انعطافی که دارا هستند برای چاپ روی سطوح منحنی نیز مناسب بوده و این عمل را با کیفیتی مناسب و دقتی بالا انجام خواهند داد از این رو چاپ تامپو برای چاپ روی سطوحی که دارای انحنا، فرورفتگی یا برآمدگی هستند مناسب ترین روش چاپ خواهد بود.

این روش با قابلیت چاپ روی جنسیت های مختلف می تواند برای چاپ روی بسیاری از لوازم و سطوح کارآمد و مفید بوده و مورد استفاده قرار گیرد.

تمام مراحل چاپ روی روکش قاب مهتابی به روش چاپ تامپو که در چاپ نامیرا صورت گرفته است زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی روکش قاب مهتابی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

در چاپ روی این محصول از رنگ مشکی استفاده شده است.

مدل رنگ استفاده شده در چاپ روی روکش قاب مهتابی TPR ساخت کشور آلمان است.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است دارای انحنا و از جنس ABS می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.