چاپ روی ماسک سه بعدی قهوه بن مانو

چاپ روی ماسک سه بعدی قهوه بن مانو

درباره این سفارش:

چاپ روی ماسک سه بعدی قهوه بن مانو

انسان ها در طول عمر خود همواره به دنبال پیشرفت و ارتقای سطح کیفی زندگی خود بوده و هستند در اصل می توان گفت ذات انسان خواستار حرکت رو به جلو و پیشرفت می باشد این حرکت در تمامی ابعاد زندگی بشر نمایان است. اشتغال نیز یکی از ابعادی از حیات انسان است که نمی توان از اهمیت و تاثیر آن در جهت تعیین میزان رفاه افراد چشم پوشی کرد. پیشرفت و طی کردن مسیر صعودی در حیطه کاری افراد تاثیر مستقیمی در تمام زندگی او خواهد داشت از این رو افراد در بهبود روند کاری خود اقدامات زیادی انجام خواهند داد تا میزان تاثیرگذاری خود در افکار و رضایت مشتریان خود را افزایش دهند. برای محقق شدن این امر اقدامات فراوانی می توان انجام داد. یکی از روش های بسیار مهم، پرطرفدار و همچنین اثرگذار تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی در بین مشتریان می باشد. این اقدام تبلیغی مثمرثمر و پربازده خواهد بود. حال انتخاب و نحوه انجام این فرآیند نیز بسیار مهم است امروزه به دلیل گسترش و شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری در سطح جهان استفاده از ماسک برای همه افراد در جهت حفظ سلامتی خود لازم و ضروری خواهد بود همین امر باعث شده است کسب و کارهای فراوانی اقدام به چاپ روی ماسک های مختلفی کرده و لوگو یا نام خود را روی آن ها درج کرده و این محصول را بین مخاطبان و مشتریان خود توزیع کنند در واقع یکی از اهداف تهیه هدایای تبلیغاتی نیز رفع نیازهای مشتریان و در نتیجه ماندگار شدن در یاد و خاطر او می باشد.

چاپ روی ماسک می تواند اقدامی پسندیده و نیک با هدف جلب مشتری های جدید و کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان قدیمی باشد. کسب و کارهایی که اقدام به تهیه هدایای تبلیغاتی مانند ماسک ها می کنند در واقع با چاپ روی ماسک و درج نام و نشان خود علاوه بر تبلیغاتی گسترده اهمیت سلامت مشتریان را خاطر نشان کرده و ارزش و جایگاه مشتریان خود را یادآور می شوند.

ماسک ها انواع مختلفی دارند چاپ روی ماسک های متنوعی نیز امکان پذیر خواهد بود. چاپ روی ماسک های قهوه بن مانو روی ماسک های سه بعدی صورت گرفته است. این مدل از ماسک طرفداران زیادی دارد زیرا نسبت به سایر مدل های آن راحتی بیشتری را برای مصرف کننده ایجاد می کند در واقع حد فاصلی که بین دهان و بینی تا ماسک وجود دارد باعث می شود مصرف کننده در زمان صحبت یا تنفس احساس راحتی داشته باشد.

چاپ روی ماسک سه بعدی قهوه بن مانو طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است. چاپ تامپو یکی از روش های چاپ صنعتی می باشد که طرفداران و همچنین کاربردهای فراوانی دارد زیرا از این طریق می توان روی بسیاری از سطوح، اشیا و اجسام فرآیند چاپ را انجام داد.

چاپ تامپو قابلیت های زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • از طریق چاپ تامپو می توان روی بسیاری از سطوح طرح و نقش مدنظر خود را درج کرد. چاپ روی ماسک نمونه ای کوچک از این روش چاپ محسوب خواهد شد در واقع روی جنسیت های متنوعی می توان این عمل را با بالاترین کیفیت ممکن به ثمر رساند مانند: چوب، فلز، پلاستیک، سرامیک و… .
  • از دیگر ویژگی های مهم چاپ تامپو قابلیت چاپ روی سطوح مقعر یا محدب می باشد. این قابلیت به دلیل استفاده از پدهای سیلیکونی میسر شده است که از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.
  • مورد دیگر که دلیلی بر انتخاب روش چاپ تامپو به منظور چاپ روی قطعات و اجسام مختلف می شود این است که می توان با استفاده از دستگاه چاپ تامپو حتی روی اجسامی با سطوح نرم نیز چاپی با کیفیت را انجام داد.
  • دیگر نکته مهم و بسیار مثبت چاپ تامپو وضوح بالای آن است. همانطور که در تصویر قابل ملاحظه می باشد چاپ روی ماسک سه بعدی قهوه بن مانو با خوانایی مطلوبی صورت گرفته است. این ویژگی سبب می شود روش چاپ تامپو شیوه ای مطمئن و کارآمد در تهیه هدایای تبلیغاتی باشد زیرا نام و نشان تجاری شما را با بالاترین کیفیت ممکن درج خواهد کرد.

تمام مراحل چاپ روی ماسک های سه بعدی قهوه بن مانو که در چاپ نامیرا صورت گرفته است زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی ماسک قهوه بن مانو به روش چاپ تامپو بوده و روی ماسک های سه بعدی انجام گرفته است.

مدل رنگ به کار رفته در چاپ روی ماسک سه بعدی قهوه بن مانو pvc ساخت ایران می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه

درباره این سفارش: چاپ سیلک روی شیشه عطر چاپ سیلک روی شیشه عطر تنها باهدف درج برند و یا مشخصات محصول صورت نمی گیرد بلکه همانند پلی عمل می کند که رابطه ای مابین شما و مخاطبان ساخته می شود. ...

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.