چاپ روی ناخن مصنوعی

چاپ روی ناخن مصنوعی

درباره این سفارش:

چاپ طرح روی ناخن مصنوعی

چاپ روی ناخن مصنوعی فرایندی است که با هدف درج طرح‌ها و نقش‌های مختلفی روی این محصول انجام می‌شود. در واقع مقصود اصلی انجام این پروسه زیباسازی ناخن ها می باشد چرا که کاربرد اصلی این اقلام نیز جز این نیست.

ناخن مصنوعی برای زینت بخشیدن به انگشتان استفاده می شود از این رو زیبایی بصری آن نقش بسیار مهمی در میزان فروش آن خواهد داشت چاپ روی ناخن مصنوعی این امکان را فراهم می‌کند تا جلوه‌ای زیباتر به این اقلام بخشیده و از این طریق نیاز سلیقه‌های متفاوت را نیز برطرف کنیم.

ناخن های مصنوعی ابعادی نسبتاً کوچک داشته و جنسیتی پلاستیکی دارند چاپ روی محصولات یا قطعاتی با این ویژگی ها نیازمند دقت و حساسیتی بالاست. همه روش‌های چاپ صنعتی قابلیت چاپ روی زمینه های کوچک را ندارند انتخاب روش چاپ از مهمترین مراحلی است که باید در این مسیر انجام شود و ضروریست این کار توسط افرادی کاردان و با تجربه صورت گیرد تا نتیجه نهایی کار قابل قبول بوده و خسارتی به همراه نداشته باشد.

چرا چاپ تامپو؟

کارشناسانی که در مجموعه چاپ نامیرا فعالیت دارند به منظور چاپ روی ناخن مصنوعی روش چاپ تامپو را انتخاب نموده‌ اند. دلایل مختلفی که در برگزیدن این شیوه تاثیرگذار بوده اند را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

اولین دلیلی که موجب انتخاب این شیوه شده است ابعاد کوچک ناخن ها می باشد باتوجه به اینکه عملیات چاپ با هدف زیباسازی محصول صورت می گیرد کیفیت و دقت چاپ اهمیت بسیار زیادی دارد پس برای رسیدن به این هدف باید روشی را انتخاب نمود که امکان چاپی با کیفیت روی سطوح کوچک را فراهم کند.

دومین عامل مهم در این راستا جنسیت این اقلام است ناخن‌ها و یا بسیاری از لوازم آرایشی دیگر همچون ریمل و یا رژ لب که نیازمند پشت سر گذاشتن عملیات چاپ هستند غالباً جنسیتی پلاستیکی دارند. چاپ روی لوازم آرایشی یکی از مهم ترین مراحل تولید این محصولات محسوب می شود و نیازمند حساسیتی ویژه می باشد. چاپ روی ناخن مصنوعی نیز از این قاعده مستثنا نیست چرا که در گروه لوازم آرایشی جای می‌گیرد.

هداف از چاپ روی لوازم آرایشی

 چاپ روی لوازم آرایشی با مقاصد مختلفی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال چاپ روی ریمل با هدف درج مشخصات لازم یا ثبت برند صورت می‌گیرد در اینجا سعی می شود اطلاعات به زیبایی ترسیم شوند تا زیبایی بصری این محصول را نیز افزایش دهد اما این فرآیند تنها با هدف زیبایی صورت نمی گیرد بلکه با یک طراحی زیبا می توان اطلاعات را با بالاترین میزان جذابیت در اختیار مشتریان قرار داد.

اما در مواردی مانند چاپ روی ناخن مصنوعی هدف تنها زیباسازی ظاهر این محصول می باشد و این اقدام جنبه دیگری نخواهد داشت.

عملیات چاپ با هر هدف و مقصودی که صورت بگیرد نیاز است با بهره بردن از بهترین روش و استفاده از بهترین مواد صورت گیرد چرا که انجام هر اقدامی به جز این موجب هدر رفت هزینه و دریافت نتیجه نامطلوب خواهد شد. اکنون که برای انجام این فرایند روش چاپ تامپو را انتخاب نموده ایم به ذکر کلی مراحل این شیوه نیز خواهیم پرداخت.

چگونگی روند چاپ تامپو 

ابتدایی ترین مرحله در چاپ طراحی طرح، نقش یا اطلاعاتی می باشد که قصد چاپ آن را داریم این مرحله در نرم افزارهای مرتبط و توسط طراحان آشنا به کلیه مراحل چاپ صورت می‌گیرد.

مرحله بعدی به ساخت کلیشه و فیکسچر اختصاص دارد. این دو ابزار کاربرد ویژه ای دارند و هر کدام وظیفه مهمی را بر عهده خواهند داشت.

کلیشه نام قطعه ای است که طرح چاپ را در خود جای می دهد. فیکسچر نیز قطعه ایست که زمینه چاپ را در حین انجام این فرایند ثابت نگه می دارد تا چاپ روی دقیق ترین محل خود درج شود.

پس از ساخت لوازم و قطعات مورد نیاز باید با در نظر گرفتن جنس زمینه رنگ مناسبی را انتخاب کنیم این مرحله باید توسط افراد باتجربه صورت بگیرد تا چاپ با کمترین میزان خطا به ثمر رسد.

مرحله بعد با استفاده از دستگاه چاپ تامپو صورت می گیرد. نحوه کارکرد این دستگاه به این شکل است که در ابتدا باید جوهر چاپ بر روی کلیشه ریخته شود. دستگاه چاپ تامپو با کمک پدهایی از جنس سیلیکون کار می‌کند. این پدها با حرکت خود رنگ را از روی کلیشه برداشته و سپس بر روی زمینه چاپ قرار می‌گیرند. به این طریق فرایند چاپ تامپو صورت گرفته و چاپ روی ناخن مصنوعی صورت می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی ناخن مصنوعی و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج عددها روی قطعات محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی ناخن مصنوعی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ PP سریکول ساخت کشور انگلیس است.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک PP می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.