چاپ روی شانه

چاپ روی شانه

درباره این سفارش:

درج لوگو روی شانه

چاپ روی شانه با این هدف صورت گرفته است که نام و نشان تولیدکننده این محصول روی آن درج شود این اقدام با مقاصد مختلفی صورت می گیرد. این محصول یکی از ابزارهای تخصصی حوزه آرایش و پیرایش می باشد در هر حوزه‌ ای برای انجام کار نیاز به لوازم و وسایلی خواهیم داشت آرایشگاه ها و یا سالن های زیبایی نیز از این قاعده مستثنا نخواهند بود.

از آن‌ جایی که امروزه کیفیت اقلام آرایشی نقش بسیار زیادی در سطح کیفی کار دارند استفاده از اقلام با کیفیت ملاک اصلی صاحبان این کسب و کارها و حتی مشتریان می باشد.

 برندهای متفاوتی اقدام به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می کنند رقابت تنگاتنگی در بین این مشاغل وجود دارد و هر کدام از آنها به دنبال ارائه خدماتی بهتر و جذب بیشتر مشتری هستند.

در مسیر تولید اقلام و لوازم آرایشی مورد نیاز در سالن های زیبایی گام های متعددی برداشته می شود و اقدامات بسیار زیادی صورت می گیرد یکی از مراحل مهم در این مسیر چاپ می باشد.  

چاپ روی لوازم آرایشی مرحله ای مهم است که باید با در نظر داشتن عوامل مختلفی صورت گیرد. نمونه ای که در تصویر مشاهده می کنید و در این مطلب قصد توضیح روند تولید آن را داریم شانه ای است که شاید از پیش پا افتاده ترین و در دسترس ترین وسایلی باشد که می توان در سالن های زیبایی یافت البته این وسیله استفاده شخصی نیز دارد.

دلایل مهم لزوم چاپ روی شانه

چاپ روی شانه دلایل متعددی خواهد داشت یکی از این دلایل مجزا نمودن تولیدات تولیدکنندگان مختلف از یکدیگر می باشد. با توجه به کسب و کارهای فراوانی که در این حوزه فعالیت دارند درج لوگو روی اقلامی نظیر شانه باعث می شود این محصولات از یکدیگر متمایز شوند.

دلیل دیگری که می توان برای چاپ روی شانه در نظر گرفت شاید این باشد که این وسیله از این طریق دارای اصالت خواهد شد و اعتباری چشمگیر دریافت خواهد کرد چرا که هر برند برای خود یک اصالت و شناسه خواهد داشت که می توان آن را با درج نمودن نشان تجاری و چاپ روی تولیدات خود به محصولات خود نیز انتقال دهد.

بهترین روش چاپ

تا اینجا به اهمیت فرآیند چاپ پی بردیم اکنون با در نظر گرفتن عواملی چون جنس شانه و زمینه چاپ، بهترین روش را برای انجام پروسه چاپ روی شانه در نظر خواهیم گرفت.

سطح بسیار کوچک و جنسیت پلاستیکی شانه نیازمند چاپی با کیفیت و خوانایی بالاست برای انجام این عمل باید شیوه ای را انتخاب کنیم که قابلیت چاپ روی سطوح کوچک را داشته باشد و همچنین قادر باشد وضوح خوبی از خود به جای بگذارد.

ما در چاپ نامیرا روش چاپ تامپو را به منظور چاپ روی شانه در نظر گرفته ایم اکنون به ذکر دلایل این انتخاب می پردازیم.

در روش چاپ تامپو ابعاد زمینه چاپ خللی در کیفیت، دقت و وضوح چاپ ایجاد نخواهد کرد و می توان چاپ روی شانه را با بالاترین سطح کیفی به ثمر رساند این مورد از قابلیت های مهم این شیوه می باشد.

قابلیت دیگری که این روش داراست امکان چاپ روی جنسیت های متعدد است. شانه ای که مشاهده می کنید از جنس پلاستیک است حال اگر محصول ما شانه های گردی بود که بدنه فلزی دارند نیز می توانستیم از این روش بهره بریم این مورد نیز از دیگر ویژگی های مهم روش چاپ تامپو می باشد. پس با این وجود می توان چاپ روی شانه های فلزی را نیز از این طریق به ثمر رسانده و نتایج مطلوبی را دریافت نمود.

شانه های گرد فلزی که پیش تر راجع به آنها صحبت کردیم سطحی منحنی دارند پس زمینه چاپ آنها نیز دارای انحنا خواهد بود. روش چاپ تامپو به دلیل استفاده از پد های سیلیکونی که از انعطاف مناسبی برخوردار هستند برای انجام پروسه چاپ روی این قبیل زمینه ها مناسب ترین روش ممکن خواهد بود. چرا که پدهای سیلیکونی به خوبی روی سطوح منحنی قرار می گیرند و فرآیند چاپ روی شانه ها را به بهترین نحو به ثمر می رسانند.

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی شانه و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج عددها روی قطعات محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی شانه طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

رنگ به کار رفته در این عملیات تنها رنگ سفید می باشد.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ PP سریکول ساخت کشور انگلیس است.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک PP می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.