چاپ روی کاور ترمز دستی ماشین

چاپ روی کاور ترمز دستی ماشین

درباره این سفارش:

چاپ روی کاور یا روکش ترمز دستی ماشین

چاپ روی کاور ترمز دستی را می توان با کمک یکی از روش های چاپ صنعتی به ثمر رساند. جنسیت این قطعه و همچنین چگونگی سطحی که چاپ روی آن انجام می گیرد از موارد مهمی هستند که در انتخاب روش چاپ اثرگذار خواهند بود.

در ابتدا با کاربرد این وسیله آشنا شویم. کاور ترمز دستی محصولی است که با اهداف مختلفی خریداری شده و از آن استفاده می شود.

پوشاندن پوسیدگی ترمز دستی و یا ایجاد زیبایی بصری می توانند از مقاصدی باشند که با تهیه و استفاده این کالا می توان به آن دست یافت.

افراد زیادی هستند که به جهت علاقمندی بالا نسبت به ماشین ها اقدام به خرید محصولات متنوعی برای این وسیله می کنند. این کالاها در نقاط و اجزای مختلف اتومبیل ها استفاده خواهند شد. روکش فرمان و یا کاور ترمز دستی یکی از رایج ترین محصولاتی هستند که در این راستا خریداری  و استفاده می شوند.

هدف از چاپ روی کاور ترمز دستی

چاپ روی کاور ترمز دستی با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد. یکی از این موارد درج اطلاعات و یا نقوشی است که تولید کنندگان این اقلام خواستارند.

گاهی هم می ‌توان از این وسیله به عنوان هدیه ای تبلیغاتی استفاده نمود در این شرایط مشخصاتی درج خواهد شد که در مسیر تبلیغات مشتریان مفید بوده و اثرگذار باشد.

اگر در نظر داریم از این وسیله به عنوان هدیه ای تبلیغاتی استفاده کنیم بهتر است شغلی مرتبط داشته و یا این هدیه را برای افرادی در نظر بگیریم که با ماشین سرو کار دارند. کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی میزان بازدهی آن را به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد.

انتخاب رنگ مناسب چاپ 

با توجه به اینکه این محصول شرایط ویژه ای دارد ضروریست رنگی را به منظور چاپ روی کاور ترمز دستی برگزینیم که بالاترین میزان ثبات را داشته باشد. 

تماس مداوم با دست ، قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید یا استفاده از شوینده ها به منظور نظافت ماشین عواملی هستند که می توانند عمر مفید مشخصات درج شده را کاهش دهند.  

با انتخاب روشی مناسب و همچنین رنگی سازگار با سطح زمینه چاپ می توان این نگرانی ها را به کمترین میزان رسانید.

بهترین روش برای چاپ

این محصول ویژگی های خاصی را داراست. سطح منحنی و جنسیت آن نیازمند روشی است که قادر باشد چاپ روی سطوحی با این مشخصات را به نحو احسن انجام دهد.

با بررسی روش‌های مختلف چاپ های صنعتی در می یابیم مناسب ترین و بهترین روشی که می توان به منظور چاپ روی کاور ترمز دستی انتخاب نمود روش چاپ تامپو خواهد بود.

این شیوه دارای ویژگی های مهمی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

1_ قابلیت چاپ روی سطوحی با جنسیت های مختلف

2_ قابلیت چاپ نوشته ها و طرح های ریز با بالاترین میزان وضوح و خوانایی

3_ قابلیت چاپ روی سطوح ناصاف و منحنی به جهت استفاده از پدهای سیلیکونی

4_ قیمت مناسب و به صرفه بودن چاپ هایی با تیراژ بالا

5_ ماندگاری بالا و ایجاد چاپی دقیق

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ تامپو اینجا کلیک کنید.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ کاور ترمز دستی و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه کلیشه و انتخاب رنگ تا درج عددها روی قطعات محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی کاور ترمز دستی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ PP سریکول ساخت کشور انگلیس است.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس پلاستیک PP می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.