چاپ روی ماسک های تبلیغاتی

چاپ روی ماسک های تبلیغاتی

درباره این سفارش:

چاپ روی ماسک های تبلیغاتی

اگر قصد درج لوگو و نشان تجاری خود یا حتی جملات تبلیغاتی روی ماسک ها دارید چاپ نامیرا شرایط این اقدام را فراهم کرده است. در این مرکز چاپ روی ماسک های تبلیغاتی با روش چاپ تامپو همراه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام خواهد شد.

چاپ روی ماسک های تبلیغاتی و درج نام و نشان تجاری این روزها یکی از رایج ترین راه های تبلیغات می باشد که بازدهی بالایی نیز به همراه داشته است. شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از ماسک برای عموم مردم تغییراتی را در شیوه زندگی تمام مردم دنیا به همراه داشته است. بااستفاده مداوم ماسک ها در این ایام ایده چاپ روی ماسک های تبلیغاتی و درج نام و نشان تجاری اقدامی هوشمند بوده است که نتیجه مطلوبی نیز تا به این لحظه به همراه داشته است. از نکات بسیار مهمی که برای بازاریابی و کسب مشتری می توان در نظر گرفت انجام یک تبلیغات مفید و اثرگذار خواهد بود. در اختیار گذاشتن خدماتی که مطابق با نیاز جامعه می باشد می تواند میزان رضایت مشتری را به میزان زیادی افزایش داده و همچنین راهی برای کسب مشتری های دائمی برای حرفه و شغل شما باشد.

پس بااستفاده روزانه ماسک ها نیز این محصول از نیازهای اساسی جامعه امروز بوده و در اختیار گذاشتن آن برای مصرف عموم فکری نو و تبلیغی هوشمند خواهد بود.

یکی از روش های چاپ روی ماسک های تبلیغاتی روش چاپ تامپو می باشد. این روش یعنی چاپ تامپو از رایج ترین روش های چاپ برای درج لوگو یا نوشته روی هدایای تبلیغاتی و چاپ روی قطعات و اجسام مختلف است.

استفاده از روش چاپ تامپو به منظور چاپ روی ماسک های تبلیغاتی شرایط مطلوبی را در اختیار ما خواهد گذاشت:

  • برای مثال می دانیم که درج لوگو و چاپ روی ماسک های تبلیغاتی در ابعادی کوچک انجام خواهد شد چاپ تامپو این فرآیند را با بالاترین میزان کیفیت و وضوح انجام می دهد در این روش هیچ گونه لطمه ای به وضوح لوگو یا خوانایی نوشته وارد نخواهد شد.
  • چاپ روی ماسک های تبلیغاتی در اکثر اوقات با تعداد بالا صورت می گیرد. سفارشات چاپ تامپو با تیراژ بالا برای سفارش دهندگان مقرون به صرفه خواهد بود.

پیش تر گفتیم که چاپ روی ماسک های تبلیغاتی فکری نوین و ایده ای مناسب است اکنون به بررسی دلایل آن می پردازیم:

  • ماسک های تبلیغاتی محصولاتی مقرون به صرفه هستند و چون بیشتر از یک مرتبه مورد استفاده قرار خواهند گرفت می توانند برای تبلیغ کسب و کار شما شرایط مطلوبی فراهم کرده و زمینه تبلیغاتی گسترده را میسر کنند.
  • ماسک ها از نیازهای اساسی هرفردی برای بیرون رفتن از خانه، محل کار، هنگام خرید یا هر جا و مکان دیگری خواهند بود. با چاپ روی ماسک های تبلیغاتی و در اختیار گذاشتن آن بین افراد مختلف نیاز اولیه هر فرد فراهم خواهد شد و به دلیل کابرد بالای این محصول از امتیازات ویژه ای نیز برخوردار خواهد شد.
  • با چاپ روی ماسک های تبلیغاتی هر کسب و کاری می تواند به خوبی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته و هرفردی که از این محصول با نام و نشان تجاری شما استفاده کند می تواند نقش یک بازاریاب را برای شما و برند شما ایفا کند.

مراحل چاپ روی ماسک های تبلیغاتی با روش چاپ تامپو

  1. در چاپ تامپو ابتدا نام و نشان تجاری یا جملات تبلیغاتی که قصد چاپ آن را داریم را طراحی و ترسیم می کنیم. این اقدام توسط طراحان باتجربه در نرم افزارهای طراحی صورت می گیرد.
  2. مرحله بعدی به ساخت کلیشه و فیکسچر اختصاص دارد. ساخت کلیشه براساس طرحی که ترسیم شده است صورت می گیرد. درواقع کلیشه شکل کلی طرح چاپ را داراست.
  3. پس از طی کردن مرحله طراحی و ساخت لوازم مورد نیاز باتوجه به جنس سطح چاپ رنگی مناسب را انتخاب خواهیم کرد.
  4. در این مرحله فرآیند چاپ روی ماسک های تبلیغاتی به روش چاپ تامپو تکمیل خواهد شد. این مرحله به این صورت است که ابتدا رنگ روی کلیشه ریخته می شود سپس پدهای سیلیکونی با قرارگیری روی کلیشه رنگ را از روی آن برداشته و با جاگیری مناسب روی سطح چاپ اقدام چاپ روی ماسک های تبلیغاتی به اتمام رسیده و طرح مدنظر حک خواهد شد.

 

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با بیست سال سابقه فعالیت در این زمینه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه می باشد و با به کار گیری افرادی ماهر و کاربلد، استفاده از مرغوب ترین رنگ های موجود در بازار و دستگاه هایی بروز و مدرن درجهت کسب رضایت مشتریان عزیز قدم برداشته و در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت سفارشات شما عزیزان را آماده خواهد کرد.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری علاوه بر چاپ روی ماسک های تبلیغاتی ارائه خواهد شد.

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی ماسک های تبلیغاتی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

رنگ هایی که در این چاپ به کار رفته به دلخواه مشتری انتخاب شده است.

مدل رنگ های استفاده شده در چاپ روی ماسک های تبلیغاتی PVC ساخت کشور ایران است.

جنس سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از پارچه می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.