چاپ تامپو روی مهره های بازی

چاپ تامپو روی مهره های بازی

درباره این سفارش:

چاپ تامپو روی مهره های بازی

بازی های فکری بسته به نوع طراحی آنها دارای قطعاتی هستند برخی از آنها دارای کارت بازی و برخی دیگر دارای مهره هایی می باشند که در زمان انجام بازی بازیکنان به آنها نیاز دارند. هر مهره دارای اطلاعاتی است که روند بازی را مشخص می کند. در هرطرف از این مهره ها طرحی درج شده است که بازیکن طبق آن راهنمایی می شود. از این رو چاپ روی مهره های بازی و درج کردن این اطلاعات برای انجام بازی الزامی است پس می توان گفت یکی از مراحل مهم آماده سازی این محصولات چاپ است. برای چاپ روی مهره های بازی ابتدا باید با درنظر گرفتن شرایط لازم روش مناسب چاپ را انتخاب کرد. جنس مهره ها از پلاستیک فشرده شده هستند و سطح صاف و سفتی دارند. از بهترین روش هایی که می توان برای چاپ روی مهره های بازی برگزید چاپ تامپو می باشد.

چاپ تامپو روی مهره های بازی شرایطی را فراهم خواهد کرد تا هر طرح به خوبی در محل مناسب خود درج شده و همچنین کیفیت و دوام مناسبی نیز داشته باشد.

چاپ تامپو روی مهره های بازی باتوجه به جنس و سطح این محصول از دقت مناسبی برخوردار خواهد بود زیرا این روش چاپ دوام بسیار خوبی روی سطوح متفاوت دارد.

بازی های فکری و محصولات مشابه در مراحل تولید و آماده سازی خود نیازمند طی کردن مراحل مختلفی هستند. درج اطلاعات لازم روی قطعات این قبیل محصولات از مراحل بسیار مهم آماده سازی محسوب خواهد شد پس بهتر است چاپی مناسب و باکیفیت با انتخاب بهترین روش چاپ صنعتی و استفاده از مناسب ترین رنگ های چاپ صورت می گیرد.

البته برای درج این اطلاعات می توان از چسباندن برچسب نیز استفاده کرد اما به دلیل دوام بسیار پایینی که دارد این روش چندان توصیه نمی شود. زیرا انجام آن تنها هدر دادن پول و کم کردن کیفیت محصول تولید شده می باشد. هیچ کس خواهان تولید و عرضه محصولات بی کیفیت نخواهد بود.

چاپ تامپو از چاپ های صنعتی پرکاربردی است که در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط چاپی خاصی را داراست:

  • این روش امکان چاپ روی سطوح نرم و سفت را فراهم می کند.
  • همچنین قابلیت چاپ روی سطوح منحنی و مسطح را نیز دارد.
  • با استفاده از روش چاپ تامپو می توان روی سطوحی با جنس های مختلف فرآیند چاپ را انجام داد (شیشه، پلاستیک، چوب و…).

پس باتوجه به نکات گفته شده می توان گفت از بهترین روش های ممکن برای چاپ روی مهره های بازی چاپ تامپو می باشد.

مراحل چاپ تامپو روی مهره های بازی

  1. باتوجه با اینکه هرطرف از مهره ها باید دارای طرح های مختلفی باشد پس باید برای هرقسمت از این قطعه طراحی صورت گیرد. این مرحله بااستفاده از نرم افزارهای طراحی و توسط طراحان باتجربه و مسلط به مراحل چاپ تامپو صورت می گیرد.
  2. مرحله بعدی به ساخت کلیشه و فیکسچر اختصاص دارد. باتوجه به تعداد طرح هایی که قرار است در هرطرف مهره ها به چاپ رسد نیاز است به تعداد طرح ها کلیشه ای ساخته شود. ساخت فیکسچر نیز به منظور قرار گیری دقیق مهره در محل مناسب برای چاپ است تا با کمک این وسیله چاپ روی مهره های بازی در مکان مناسب خود صورت گیرد.
  3. انتخاب رنگ نیز از مراحل مهم کار است در این مرحله باتوجه به جنس مهره ها رنگ مناسبی را انتخاب می کنیم. این مرحله باید بادقت کافی صورت گیرد چراکه در صورت انتخاب رنگ نامناسب چاپ دچار خطا خواهد شد. مثلا برای چاپ روی مهره های بازی رنگی انتخاب شود که روی سطح پلاستیکی آن به خوبی بنشیند. مطمئنا با انتخاب رنگی که مناسب چاپ روی شیشه یا جنسیت های دیگر است نمی توان انتظار چاپی دقیق و بدون خطا داشت.
  4. در مرحله آخر چاپ تامپو روی مهره های بازی انجام می شود و مراحل کار تمکیل خواهد شد. این مرحله با کمک پدهای سیلیکونی انجام می شود. پس از قرارگیری رنگ روی کلیشه پدها رنگ ریخته شده روی سطح کلیشه را برداشته و سپس با جاگیری روی قطعه مدنظر همانند مهری چاپ تامپو روی مهره های بازی را انجام می دهند. این کار تا چاپ روی آخرین مهره تکرار خواهد شد.

تمام مراحل چاپ تامپو روی مهره های بازی که در چاپ نامیرا صورت گرفته است زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری علاوه بر چاپ روی اسباب بازی و بازی های فکری ارائه خواهد شد.

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی مهره های بازی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

در چاپ روی این محصول از چندین رنگ استفاده شده است.

مدل رنگ استفاده شده در چاپ روی مهره های بازی TPR ساخت کشور آلمان است.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است مسطح و سفت می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.