چاپ روی ماسک طرح دورهمی

چاپ روی ماسک طرح دورهمی

درباره این سفارش:

چاپ روی ماسک طرح دورهمی

چاپ روی ماسک های تبلیغاتی در شرایطی که امروزه بر جامعه حاکم است رواج زیادی یافته است و با اهداف مختلفی نیز صورت می گیرد. برندهای گوناگونی به منظور تبلیغات خود اقدام به این کار می کنند با این فرآیند می توان زمینه ای برای تبلیغات کسب و کار خود فراهم نمود. همچنین در برخی برنامه های تلوزیونی نیز که با حضور تماشاچیان برگزار می شود با چاپ روی ماسک ها و درج نام و لوگوی برنامه و در اختیار گذاشتن این محصول برای تماشاچیان حاضر در برنامه می توان هم اقدامات لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را انجام داد و هم تصویر منعکس شده از برنامه دارای نمای بهتری خواهد بود. زیرا اگر هرفرد حاضر در این گونه برنامه ها ماسکی متفاوت به صورت خود بزند چشم انداز مناسبی نخواهد داشت و تصویر جالبی نیز برای بیننده انتقال نخواهد داد اما با چاپ روی ماسک  ها می توان قاب تلوزیون بیننده را به میزان بسیار زیادی بهبود بخشید. چاپ روی ماسک طرح دورهمی نیز برای برنامه دورهمی تهیه شده و نام و نشان این برنامه روی این محصول درج شده است.

چاپ روی ماسک امروزه از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار می باشد و تهیه این محصول برای افرادی که نیاز به تبلیغات گسترده برای محصولات یا برند خود دارند اقدامی مفید و مثمرثمر خواهد بود.

ابعاد طرحی که روی ماسک ها به چاپ خواهد رسید در اکثر اوقات کوچک خواهد بود همچنین سطح پارچه ای این محصول نیازمند چاپی مناسب و باکیفیت خواهد بود. پس انتخاب روش چاپ از اهمیت بسیار بالایی در انجام فرآیند چاپ روی ماسک خواهد داشت. چاپ تامپو یکی از روش های رایجی است که می توان از طریق آن روی سطوحی مانند ماسک ها عمل چاپ را انجام داده و نتیجه مناسبی را نیز حاصل کار کرد.

چاپ تامپو روشی است که با به کارگیری پدهای سیلیکونی صورت می گیرد. این پدها همانند مهری روی سطح کار قرار می گیرند و عمل چاپ روی ماسک را انجام می دهند. در ادامه به مراحل چاپ تامپو خواهیم پرداخت.

  • از طریق روش چاپ تامپو می توان روی سطوح متفاوتی اقدام به چاپ کرد این روش قابلیت چاپ روی سطوح محصولاتی از جنس پلاستیک، فلز، شیشه، پارچه و… را داراست از این رو برای چاپ روی ماسک نیز روشی کاربردی خواهد بود.
  • این روش از کیفیت بالایی نیز برخوردار خواهد بود و اندازه کوچک طرح چاپی لطمه ای به کیفیت چاپ نخواهد زد و چاپ با نهایت وضوح و خوانایی صورت خواهد گرفت.

مراحل چاپ روی ماسک طرح دورهمی با استفاده از روش چاپ تامپو

چاپ تامپو یکی از روش های چاپ صنعتی است که در چاپ روی بسیاری محصولات از آن می توان بهره برد. مرحله اول این روش طراحی می باشد. برای طراحی لازم است از نرم افزارهای طراحی استفاده نمود. این مرحله توسط طراحان صورت خواهد گرفت. افرادی که این وظیفه را بر عهده دارند باید به تمامی مراحل چاپ تامپو مسلط باشند. مرحله دوم چاپ تامپو ساخت کلیشه و فیکسچر خواهد بود. کلیشه را براساس طرحی که توسط طراحان ترسیم شده است خواهیم ساخت. فیکسچر نیز وسیله ای است که محل قرارگیری محصول را در هنگام چاپ مشخص خواهد کرد. در مرحله سوم باتوجه به جنس ماسک و سطح آن جوهر چاپ را انتخاب خوایم کرد. برای مثال جوهر های سطوح شیشه ای یا فلزی و یا پارچه ای از یکدیگر متفاوت هستد و انتخاب بهترین جوهر سبب چاپی با کیفیت و دقت بالا خواهد شد همچنین ماندگاری مناسبی نیز خواهد داشت. در مرحله آخر چاپ روی ماسک ابتدا جوهر روی کلیشه ریخته خواهد شد این وسیله مانند شابلونی شکل طرح چاپ را به خود می گیرد. سپس با قرار گیری پدهای سیلیکونی روی جوهر چاپ و جاگیری مناسب روی سطح محصول این فرآیند تکمیل شده و چاپ روی ماسک به اتمام خواهد رسید.

تمامی این مراحل از طراحی و انتخاب رنگ تا ساخت کلیشه و انجام چاپ تامپو در چاپ نامیرا زیر نظر افراد باتجربه صورت خواهد گرفت.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با بیست سال سابقه فعالیت در این زمینه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه می باشد و با به کار گیری افرادی ماهر و کاربلد، استفاده از مرغوب ترین رنگ های موجود در بازار و دستگاه هایی بروز و مدرن درجهت کسب رضایت مشتریان عزیز قدم برداشته و در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت سفارشات شما عزیزان را آماده خواهد کرد.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری علاوه بر چاپ روی ماسک ارائه خواهد شد.

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی ماسک طرح دورهمی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

رنگ هایی که در این چاپ به کار رفته به دلخواه مشتری انتخاب شده است.

مدل رنگ های استفاده شده در چاپ روی ماسک طرح دورهمی PVC ساخت کشور ایران است.

جنس سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از پارچه می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه

درباره این سفارش: چاپ سیلک روی شیشه عطر چاپ سیلک روی شیشه عطر تنها باهدف درج برند و یا مشخصات محصول صورت نمی گیرد بلکه همانند پلی عمل می کند که رابطه ای مابین شما و مخاطبان ساخته می شود. ...

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.