چاپ روی عروسک اسب دریایی

چاپ روی عروسک اسب دریایی

درباره این سفارش:

چاپ روی عروسک اسب دریایی

اسباب بازی ها یا عروسک ها محصولاتی هستند که مورد استفاده کودکان قرار می گیرند از این رو می توانند تاثیر زیادی در رشد و پیشرفت این رده سنی نیز داشته باشند. طراحی و تولید اسباب بازی ها باید هدفمند و هوشمند صورت گیرد و زمینه ای را برای شکوفایی مصرف کنندگان خود که همان کودکان هستند را فراهم کند از این رو فکر و ایده طراحی این وسایل امری مهم است پس باید توسط افرادی کاردان صورت پذیرد. پس از گذراندن این مراحل و طی کردن مراحل طراحی نوبت به تولید این لوازم می رسد برخی از این کالاها نیازمند مرحله ای با نام چاپ هستند. چاپ روی عروسک یا اسباب بازی از اهمیت زیادی برخوردار است و عوامل زیادی در این فرآیند اثرگذار خواهند بود از این رو باید روشی مطمئن و مناسب به منظور انجام این عمل یعنی چاپ روی عروسک یا اسباب بازی های مختلف انتخاب نمود.

عواملی که می توانند در فرآیند چاپ روی عروسک یا محصولات مشابه اثرگذار باشند عبارتند از:

  • جنس محصول (عروسک، اسباب بازی یا سایر محصولات رده سنی کودکان): این قبیل محصولات غالبا از جنس پلاستیک تهیه و تولید می شوند از این رو چاپ روی عروسک ها باید به گونه ای باشد که بالاترین میزان دقت و کمترین میزان خطا را داشته باشد.
  • فرم ظاهری محصول: مورد بعدی فرم ظاهری اسباب بازی ها می باشد معمولا طراحی این وسایل به شکلی است که قسمتی از این محصولات که نیازمند چاپ است دارای برآمدگی یا فرورفتگی می باشد پس بار دیگر می توان به اهمیت بالای انتخاب روش چاپ مناسب در چاپ روی عروسک یا اسباب بازی ها پی برد.
  • میزان سختی زمینه چاپ: عامل مهم دیگر که در چاپ روی عروسک یا محصولات مورد استفاده کودکان اثرگذار است میزان سختی سطح چاپ این وسایل می باشد در واقع سطح عروسک ها ممکن است نرم باشد و در صورت انتخاب روش چاپی نامناسب این احتمال وجود دارد محصول مدنظر دچار آسیب شود.

باتوجه به موارد ذکر شده و در نظر قرار دادن نکات مهمی که گفته شد بهترین روشی که به منظور چاپ روی عروسک یا اسباب بازی می توان پیشنهاد داد روش چاپ تامپو می باشد. این روش از پرکاربردترین و پرطرفدارترین روش های چاپ صنعتی به منظور چاپ روی قطعات مختلف محصولات گوناگون می باشد.

چاپ تامپو قابلیت چاپ روی بسیاری از زمینه های چاپ را داراست به این شکل که می توان از طریق آن چاپ روی فلز، چاپ روی پلاستیک، چاپ روی سرامیک و… را انجام داد. چاپ روی عروسک تنها بخش کوچکی از استفاده گسترده این شیوه از چاپ صنعتی محسوب می شود.

چاپ تامپو به دلیل استفاده از پدهای سیلیکونی در روند چاپ خود امکان درج کردن طرح و نقش های گوناگون را روی سطوحی که از برجستگی یا فرورفتگی برخوردارند می دهد.

باتوجه به اینکه اسباب بازی ها محصولاتی هستند که مورد استفاده کودکان قرار می گیرند و این رده سنی غالبا دقت لازم در نگهداری از وسایل خود را ندارند باید شیوه چاپ روی عروسک ها به شکلی باشد که از ماندگاری و دوام مناسبی برخودار باشد روش چاپ تامپو این مهم را میسر کرده است.

مراحل چاپ روی عروسک اسب دریایی به روش چاپ تامپو:

  • طراحی نقشی که قصد چاپ آن را داریم
  • ساخت کلیشه باتوجه به طراحی انجام شده
  • ساخت فیکسچر جهت تعیین محل دقیق چاپ در زمان انجام این فرآیند
  • انتخاب بهترین و سازگارترین رنگ با جنس زمینه چاپ
  • انجام فرِآیند چاپ با استفاده از دستگاه چاپ تامپو

نحوه کار دستگاه چاپ تامپو

روند کار بدین شکل است که در ابتدا کلیشه آغشته به رنگ می شود سپس پدهای سیلیکونی که آنها را با نام بالشتک نیز می شناسد رنگ را از سطح کلیشه برداشته و روی محصول مدنظر ما انتفال می دهند.

تمام مراحل چاپ روی عروسک اسب دریایی به روش چاپ تامپو که در چاپ نامیرا صورت گرفته است زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی عروسک اسب دریایی طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

در چاپ روی این محصول از رنگ قرمز استفاده شده است.

مدل رنگ استفاده شده در چاپ روی عروسک اسب دریایی رنگ سریکول PP ساخت کشور انگلیس است.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است صاف و سفت بوده و از جنس PP می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.