چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن

چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن

درباره این سفارش:

چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن

هر حرفه و شغلی برای پیشبرد اهداف خود نیازمند است که مواد و وسایلی را در اختیار داشته باشد به عنوان مثال می توان شاخه پزشکی را نمونه ای مهم از این مورد دانست. یک پزشک باتوجه به بیماری هایی که در بین مراجعه کنندگان خود تشخیص می دهد باید به انواع تجهیزات پزشکی دسترسی داشته باشد. از آنجایی که هدف از تولید و استفاده از تجهیزات پزشکی کمک به سلامت انسان است می توان گفت نحوه طراحی و تولید این قبیل وسایل اهمیت بسیار بالایی دارد. برخی از این محصولات در روند آماده سازی خود نیازمند درج اطلاعات خاصی هستند این اطلاعات باتوجه به نحوه کاربرد قطعه و وسیله مورد نظر متفاوت خواهد بود. در تصویر رو به رو نمونه ای از این وسایل را مشاهده خواهید کرد. درج اطلاعات لازم روی این قطعه در چاپ نامیرا و با دقت کامل صورت گرفته است. چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن با هدف مشخص نمودن درجه های مختلفی صورت گرفته است از آنجایی که حتی کوچکترین خطایی در علم پزشکی می تواند صدمه ای جبران ناپذیر را در پی داشته باشد پس دقت در انجام اقدامات لازم و مراحل تولید تجهیزات پزشکی اهمیت بسیار زیادی دارد. چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن نیز با این هدف انجام شده است در واقع وسایل زیادی در تجهیزات پزشکی وجود دارد که نیازمند طی کردن این مرحله یعنی چاپ خواهند بود زیرا این اقدام اهمیت زیادی در نحوه معالجات لازم خواهد داشت.

چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن و مشخص کردن درجه های روی این قطعه باید با روشی مناسب صورت گیرد تا علاوه بردقتی بالا ماندگاری مناسبی نیز داشته باشد از این رو باید آگاهی نسبتا کاملی به روش های مختلف چاپ صنعتی داشت تا بتوان بهترین روش را برای این عمل انتخاب نمود.

با توجه به اینکه چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن که در تصویر قابل رویت می باشد با استفاده از روش چاپ تامپو صورت گرفته است پس لازم است به توضیحی مختصر در مورد این روش بپردازیم.

چاپ تامپو یکی از روش های چاپ صنعتی می باشد که کاربرد فراوانی دارد و در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از لوازم آشپزخانه گرفته تا تجهیزات پزشکی یا قطعات خودرو.

دلیل استفاده زیاد چاپ تامپو در واقع قابلیت های متنوع و مهم این شیوه می باشد. زیرا می توان از طریق آن روی بسیاری از سطوح با متریال های مختلف اطلاعات لازم را درج کرد. چاپ تامپو قابلیت چاپ روی بسیاری از جنسیت ها را دارا بوده و می توان با کمک این روش حتی روی سطوح ناصاف نیز فرآیند چاپ را با دقتی بی نظیر به ثمر رساند. در روند چاپ تامپو از پدهای سیلیکونی منعطفی استفاده می شود که  امکان چاپ روی سطوح گود یا برآمده را فراهم می کنند.

چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن نیز با توجه به انحنای سطح محصول و همچنین جنسی کریستالی آن با کمک چاپ تامپو کیفیت و دقتی بی نظیر را دارا می باشد.

مراحل چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن با استفاد از روش چاپ تامپو بدین شکل صورت گرفته است که:

  • در ابتدا اطلاعات لازم که در واقع همان درجه ها هستند در نرم افزار ترسیم شده اند.
  • سپس باتوجه به طراحی انجام شده کلیشه ای تهیه و ساخته شده است.
  • در این قسمت رنگ مناسب با سطح محصول انتخاب می شود. این مرحله اهمیت زیادی دارد زیرا انتخاب رنگی نامناسب می تواند کیفیت چاپ را کاهش داده و چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن به خوبی صورت نگیرد.
  • وسیله دیگری که در روند چاپ تامپو مورد استفاده قرار خواهد گرفت فیکسچر می باشد که محل مناسب چاپ را در حین انجام کار مشخص می کند.
  • پس از مهیا شدن لوازم مورد نیاز چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن با استفاده از دستگاه چاپ تامپو صورت می گیرد.

باتوجه به نکات ذکر شده در این مطلب بار دیگر می توان به اهمیت نحوه تولید لوازم مورد نیاز در حیطه طبابت و همچنین چاپ روی تجهیزات پزشکی یادآور شد این مراحل باید با دقتی بسیار بالا صورت گیرد.

تمام مراحل چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن به روش چاپ تامپو که در چاپ نامیرا صورت گرفته است زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن طی فرآیند چاپ تامپو صورت گرفته است.

در چاپ روی این محصول از رنگ مشکی استفاده شده است.

مدل رنگ استفاده شده در چاپ روی لوله دستگاه اکسیژن TPR ساخت کشور آلمان است.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است منحنی و سفت بوده و جنس آن از کریستال است.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.