چاپ سیلک روی شیشه عطر

چاپ سیلک روی شیشه عطر

درباره این سفارش:

چاپ سیلک روی شیشه عطر

چاپ سیلک یکی از روش‌های رایجی از که می توان از طریق آن هر طرح و نقشی را به ثبت رساند. در واقع انتخاب روش چاپ با توجه به ظاهر و ویژگی های منحصر به فرد هر محصول صورت می‌گیرد.

هر یک از شیوه های چاپ از قابلیت های متفاوتی برخوردار هستند. به عنوان مثال در روند چاپ تامپو نیاز به ساخت کلیشه هایی از جنس فلز و فولاد هستیم. در چاپ سیلک نیز تهیه و ساخت توری یکی از ملزومات کار است.

انتخاب روش های چاپ توسط افراد متخصص در این زمینه صورت خواهد گرفت. در پروسه چاپ سیلک روی شیشه عطر نیز متخصصین مشغول به کار در مجموعه چاپ نامیرا انتخاب این شیوه را صحیح دانسته اند.

چاپ سیلک روی شیشه عطرهایی که دارای انحنا هستند نیز قابل اجراست. این شیوه از کیفیت و دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و نتیجه مطلوبی را حاصل خواهد کرد.

روش های مختلف چاپ از نظر هزینه، مدت زمان اجرا و ماندگاری و ثبات چاپ تفاوت هایی با یکدیگر خواهند داشت. هریک از این عوامل در کنار ویژگی های زمینه چاپ تاثیر زیادی در انتخاب روش مناسب چاپ می گذارد.

روند چاپ سیلک روی شیشه عطر

ابتدایی ترین مرحله در این روش مرحله طراحی می باشد. این عمل در نرم افزارهای مرتبط و توسط افراد متخصص در این زمینه اجرا و ترسیم می شود.

در گام بعدی بااستفاده از طرح اجرا شده در مرحله قبل برای ساخت شابلون اقدام می کنیم. شابلون هایی که در چاپ سیلک تهیه می شوند در واقع توری هایی می باشند که طرح چاپ را در خود جای داده اند.

سطح این توری ها با موادی خاص پوشانده می شود و در نهایت قسمت هایی که نیازمند چاپ هستند از طریق تابش یو وی و یا نور ساده خالی خواهند شد.

جنس شابلون ها

جنس توری هایی که در چاپ سیلک استفاده می شود غالبا از جنس ابریشم و یا پلی استر هستند.

سوراخ هایی که در این توری ها وجود دارد تاثیر زیادی بر کیفیت چاپ سیلک روی شیشه عطر خواهند داشت. پس اگر به دنبال انجام چاپی باکیفیت هستید از این نکته غافل نباشید. هرچه میزان سوراخ های توری ها بیشتر باشد شاهد چاپ باکیفیت تری خواهیم بود.

در چاپ سیلک رنگ به طور مستقیم روی شابلون می نشیند. پس از آن طرح مدنظر روی سطح محصول درج خواهد شد.

عامل اثر گذار بر کیفیت و ثبات چاپ

از عوامل بسیار مهمی که در کیفیت چاپ تاثیر بسیار زیادی دارد رنگی است که در این فرآیند استفاده می شود. باتوجه به اینکه زمینه چاپ از جنس شیشه می باشد و این سطح جز چاپ های سخت است باید رنگی انتخاب شود تا به خوبی روی سطح شیشه ای محصول بنشیند و چاپ سیلک روی شیشه عطر با بالاترین کیفیت ممکن به ثمر رسد.

در صورتی که رنگ نامناسبی را انتخاب کنیم ممکن است چاپ کیفیت و ثبات لازم را نداشته و در مدت زمان کوتاهی دچار ریزش شود. در این شرایط علاوه بر پایین آمدن کیفیت چاپ هدر رفت هزینه را نیز خواهیم داشت. این اطمینان را داشته باشید که انجام چاپی بادقت بالا از اهداف اساسی مجموعه نامیرا است و برای رسیدن به این هدف از بهترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد و رنگ های موجود در بازار استفاده خواهد شد.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ سیلک روی شیشه عطر و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه شابلون و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا مرکز تخصصی چاپ تامپو با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی این محصول به روش سیلک صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ GB مارابو و محلول سخت کننده می باشد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است از جنس شیشه بوده و دارای انحنای کمی می باشد.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.