چاپ روی بطری پلی اتیلن

چاپ روی بطری پلی اتیلن

درباره این سفارش:

چاپ سیلک روی بطری پلی اتیلن ( بطری پت )

چاپ روی بطری پلی اتیلن با استفاده از شیوه های متفاوت چاپ صنعتی امکان پذیر است. چاپ سیلک که در سال های اخیر یکی از روش های پرکاربرد و پردرآمد محسوب می شود از شیوه هایی است که می توان برای انجام این کار از آن بهره برد.

از چاپ سیلک می توان برای درج نقوش یا اطلاعاتی خاص روی قطعات مختلفی باجنسیت های متفاوت استفاده نمود. البته ضروری است انتخاب شیوه مناسب برای هر قطعه توسط کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه صورت گیرد.

در چاپ سیلک شرایطی فراهم است که از طریق آن می توان روی زمینه های مسطح یا مدور فرآیند چاپ را به ثمر رساند. با نگاهی کوتاه به چاپ روی بطری پلی اتیلن می توان دریافت این روش از کیفیت و وضوح مطلوبی نیز برخوردار است.

به منظور انجام پروسه چاپ روی بطری پلی اتیلن که آن را با نام بطری پت نیز می شناسند نیاز است از دستگاه گردزن استفاده نمود. این دستگاه سبب می شود جوهر چاپ به خوبی روی سطح مدور و استوانه ای شکل این قطعه بنشیند.

مزایای چاپ روی بطری پلی اتیلن با روش چاپ سیلک

1_ انجام سفارشاتی با تعداد پایین در این شیوه امکان پذیر است.

2_ قیمت اقتصادی و مناسب این روش نیز از دیگر مزیت های آن است.

3_ در صورت استفاده از روش چاپ سیلک برای چاپ روی بطری پلی اتیلن دیگر نیازی به ساخت کلیشه نخواهد بود.

روش های مختلف درج اطلاعات روی بطری ها

روش اول تهیه لیبل است. در این شیوه پس از طراحی و چاپ، لیبل ها روی سطح بطری چسبانده می شوند.

روش دوم چاپ روی بطری پلی اتیلن است. این شیوه با استفاده از روش های چاپ صنعتی صورت می گیرد و نام و نشان تجاری، اطلاعات و یا نقوش به طور مستقیم روی سطح بطری درج می شود.

مقایسه دوروش ذکر شده

اگر بخواهیم دو روش بالا را با یکدیگر مقایسه کرده و مزیت ها و معایب هرکدام را بررسی کنیم درخواهیم یافت که بزرگترین نقص لیبل ها عمر بسیار کوتاه آنها می باشد. در شرایط آب و هوایی نامناسب، زمان جابه جایی و یا پس از چند مرتبه استفاده، امکان کنده شدن لیبل ها وجود دارد. روی دادن این اتفاق موجب از بین رفتن اطلاعات و نشان تجاری محصول می شود. حال با چاپ روی بطری پت ریسک وقوع این اتفاق به صفر خواهد رسید.

کاربرد بطری های پلی اتیلن

اکنون که به ضرورت چاپ روی بطری های پلی اتیلن پی بردیم چند نمونه از موارد استفاده از این ظروف را نام می بریم.

1_ ظروف آرایشی

2_ ظروف بهداشتی

3_ ظروف دارویی

چاپ سیلک

چاپ سیلک به دو روش دستی و اتوماتیک قابل انجام است. ماشین های اتوماتیک این امکان را فراهم می کنند تا سرعت چاپ به بالاترین میزان ممکن رسد. همچنین در روش اتوماتیک شاهد کیفیت بسیار بالاتری خواهیم بود.

از نکات مهمی که الزامی است در روند چاپ روی بطری پلی اتیلن به آن توجه نمود انتخاب رنگ مناسب است. رنگ چاپ از عوامل مهمی است که میزان کیفیت و دقت چاپ را مشخص خواهد کرد. انتخاب مناسب ترین و سازگارترین رنگ باتوجه به جنس زمینه چاپ انجام می گیرد.

افراد متخصص و آشنا به روند چاپ این عمل را انجام داده و متناسب ترین جوهر را برمی گزینند. در صورت استفاده از رنگ نامناسب چاپ کیفیت و ماندگاری لازم را نخواهد داشت پس نباید از اهمیت این مرحله غافل شد.

روند چاپ سیلک

در ابتداعی ترین قدم طراحی صورت می گیرد. پس از انجام این کار طرح ترسیم شده روی کاغذ کالک به صورت سیاه و سفید پرینت خواهد شد.

در گام بعدی نیازمند توری برای ساخت شابلون هستیم. ابتدا سطح توری با مواد حساس به نور آغشته خواهد شد. سپس کاغذ طراحی شده روی سطح توری جای گرفته و پس از آن این قطعه را در معرض نور شدید قرار می دهیم. نوری که تابیده می شود باعث سفت و مقاوم شدن محلول شده و به این طریق قسمت هایی از کاغذ کالک که به رنگ تیره بوده اند نرم باقی خواهند ماند. پس از شستن توری شابلون ما آماده خواهد بود.

با پشت سرگذاشتن مراحل بالا شابلون روی زمینه چاپ قرار می گیرد، جوهر ریخته می شود و بااستفاده از وسیله ای به نام پارو و کشیدن آن روی سرتاسر شابلون طرح مدنظر روی زمینه چاپ درج خواهد شد. در پروسه چاپ روی بطری پلی اتیلن نیز یکایک مراحل ذکر شده انجام شده است.

خدمات چاپ نامیرا

چاپ روی بطری پلی اتیلن و کلیه مراحل مرتبط با این فرآیند از تهیه شابلون و انتخاب رنگ تا درج اطلاعات روی سطح محصول در چاپ نامیرا صورت گرفته است. کلیه این اقدامات زیر نظر افراد باتجربه و ماهر با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است.

چاپ نامیرا  با حدود بیست سال سابقه از معتبرترین فعالان مشغول به کار در این حوزه است که با بکارگیری کادری ماهر و مجرب، استفاده از دستگاه هایی بروز و مدرن و همچنین مورد مصرف قرار دادن رنگ هایی باکیفیت و ماندگاری بالا در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کند.

در چاپ نامیرا خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد که عبارتند از:

برای مشاوره، سفارش چاپ و یا ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

جنس جسم و رنگ استفاده شده:

چاپ روی این محصول به روش سیلک صورت گرفته است.

مدل رنگ استفاده شده در این فرآیند رنگ TPR ساخت کشور آلمان می باشد.

سطحی که چاپ روی آن صورت گرفته است مدور بوده و در این روند از دستگاه گردزن  استفاده شده است.

slide-e3bc6df
slide-7eb8774
slide-5478d52
نمونه کار های دیگر ما
چاپ روی مداد تراش

چاپ روی مداد تراش

درباره این سفارش: چاپ روی لوازم تحریر چاپ روی مداد تراش اقدامی است که غالبا برای ایجاد ظاهری جذاب برای این محصول انجام می شود. نمای ظاهری و شکل منحصر به فرد لوازم تحریر می تواند به عنوان راهی برای ...

چاپ روی اتو

چاپ روی اتو

درباره این سفارش: چاپ روی پنل اتوی صنعتی چاپ روی اتوی صنعتی و بررسی نکات مهم در اجرای این فرآیند موضوعی است که در این مطلب قصد توضیح آن را داریم. در واقع قطعه ای که چاپ روی آن صورت ...

چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری

درباره این سفارش: چاپ روی درب بطری چاپ روی درب بطری اقدامی ساده است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات داشته باشد. در واقع با انجام این فرآیند می توان جلوه ای زیبا به محصولات بخشیده ...

ویدیو:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.